Přihlaste se
odkudkoliv

Přihlaste se tlačítkovým telefonem do internetového bankovnictví

JAK ZPROVOZNIT BEZPEČNOSTNÍ HESLO

Video návod na aktivaci Bezpečnostního hesla.

  1. Na stránce internetového bankovnictví Mojebanka zadejte do pole ,,Uživatelské jméno“  9 místné Identifikační číslo ze smlouvy a klikněte na POKRAČOVAT
  2. Poté zadejte 9 místný aktivační kód z SMS
  3. Nastavte si uživatelské jméno, dle vlastního uvážení. Následně klikněte na POKRAČOVAT
  4. Nastavte si heslo, kterým se budete přihlašovat. Heslo musí splňovat následující podmínky:
    1. minimálně 8 znaků dlouhé
    2. jedno VELKÉ písmeno
    3. jedno malé písmeno
    4. jednu číslici
    5. jeden speciální znak
  5. Klikněte na POKRAČOVAT  a máte hotovo!

Video návod na aktivaci KB Klíče.

  1. Přihlaste se do internetového bankovnictví Mojebanka, jak jste zvyklí
  2. Vpravo nahoře klikněte na své jméno a poté na Nastavení přihlašování a podepisování
  3. Následně na odkaz Bezpečnostní heslo
  4. Projděte procesem aktivace
  5. HOTOVO

JAK SE PRACUJE S BEZPEČNOSTNÍM HESLEM

Pro přístup a potvrzování v internetovém bankovnictví MojeBanka a MojeBanka Business pomocí Bezpečnostního hesla využijte následující postup

Zadejte v počítači své uživatelské jméno
Na přihlašovací stránce zadejte svoje uživatelské jméno, které jste si vytvořili při aktivaci Bezpečnostního hesla.

Zadejte bezpečnostní heslo a případně opište ověřovací SMS kód
Systém vás rozpozná a vyzve vás k zadání bezpečnostního hesla a případně SMS kódu.

Pokračujte v práci na počítači
Jste přihlášení do internetového bankovnictví

Otisk prstu/sken obličeje banka neuchovává (Klientovi chceme říct, že je to jeho vlastní forma zabezpečení. Prosím o jinou formulaci) - pro Alex

Často kladené dotazy

Aktivační SMS pro nastavení nového hesla získáte prostřednictvím bankomatu KB nebo na pobočce KB.

TIP! Pro získání SMS z bankomatu budete potřebovat vlastní platební kartu.

Přihlaste se do portálu MůjProfil. V portálu MůjProfil zvolte "Bezpečnostní heslo" -> "Možnosti" -> "Změnit heslo".

Nový aktivační kód získáte v jakémkoliv bankomatu KB nebo na pobočce KB. Pokud jste metodu ještě neaktivovali, kontaktujte klientskou linku.

KONTAKTY

+420 955 551 552 (PO-PÁ 7:00 - 20:00, SO-NE 8:00 - 22:00)
Mojebanka@kb.cz