- Vše o KB
- Řekněte nám svůj názor
Řekněte nám svůj názor
Vaše podněty nám pomáhají neustále zlepšovat naše služby. Budeme rádi, když se s námi podělíte o námět na zlepšení, pochválíte nás, nebo nám řeknete, s čím jste nespokojení.

Bankovní poradce

Kontaktní centrum

Účet a platby

Mobilní banka





„Skvělé, že přibyla možnost výběru i z bankomatů Moneta zdarma.“
Hana, Kadaň

„Osobně využívám služeb pouze KB, jelikož mi vyšla vstříc a připravila řešení na míru, která u jiných bank nebyla možná nebo neexistovala. Jediným minusem jsou vyšší ceny, nicméně to je logické vzhledem k množství kamenných poboček KB a poradců, které low-costové e-banky nemají.“
Firemní klient, Hradec Králové

„V internetovém bankovnictví bych uvítal možnost si kdykoli zažádat o potvrzení o vedení účtu, tedy, že jsem majitelem. Ušetřilo by mi to návštěvu pobočky, tedy čas i peníze.“
Firemní klient, Praha
Odpověd KB: Rádi jsme vyslyšeli vaše přání, a tak potvrzení, že jste majitelem konkrétního bankovního účtu, najdete přímo ve vašem internetovém bankovnictví.

„Jsem spokojen s mobilním bankovnictvím na 100 % a také s KB Klíčem. Ta doba, kdy byly nutné certifikáty, byla opravdu hrozná.“
David, Litvínov

„Chtěl bych mít samostatný limit pro platby kartou na internetu a v obchodech.“
Jonáš, Praha
KB odpověď: Moc děkujeme za Váš podnět. Samostatné limity pro platby kartou na internetu si už teď můžete nastavit v internetovém bankovnictví.

„Mám u KB více účtů chtěl bych si je pojmenovat podle sebe, aby byly názvy viditelné na přehledu“
Firemní klient, Pardubice
KB odpověď: Děkujeme za vaši zprávu. Účty si můžete pojmenovat v detailu účtu pod položkou Informace o účtu nebo v menu Nastavení, Moje účty a produkty, detail účtu, Zobrazit a přejmenovat.

„Bylo by fajn, kdybych nemusel pokaždé na pobočku, když chci udělat mimořádnou splátku úvěru. Kdybych mohl jednoduše provést sám i v internetovém bankovnictví.“
Ondřej, Praha
KB odpověď: Děkujeme za Vaši zprávu. Souhlasíme s Vámi a s radostí oznamujeme, že kvůli mimořádné splátce úvěru či předčasnému splacení úvěru už není třeba chodit na pobočku. Požadavek můžete zadat jednoduše v internetovém bankovnictví MojeBanka.

„Děkuji za vkladový bankomat, který často využívám a nemusím tak kvůli vkladu na pobočku.“
Firemní klient, Olomouc

„Líbí se mi KB Klíč a že hodně věcí mohu dělat přes internet.“
Iva, Opava

„Díky bankovní identitě šetřím čas, super.“
Petr, Benešov