Řekněte nám svůj názor

Na vašem názoru nám záleží

Vaše podněty nám pomáhají neustále zlepšovat naše služby. Budeme rádi, když se s námi podělíte o námět na zlepšení, pochválíte nás, nebo nám řeknete, s čím jste nespokojení.

Pochvala

Pochvala

Budeme rádi, když nám dáte vědět,
čím jste byli spokojeni.
Námět

Námět

Díky vašim postřehům a nápadům pro
vás vylepšujeme produkty a služby.
Stížnost

Stížnost

Děkujeme vám za zpětnou vazbu. Napište,
co se nepovedlo, vaší stížností se budeme zabývat. 

Spokojenost se službami

Děkujeme 707 413 klientům za hodnocení našich služeb..

Bankovní poradce

Bankovní poradce

97 % klientů je spokojeno s bankovním poradcem
Kontaktní centrum

Kontaktní centrum

92 % klientů hodnotí pozitivně svou zkušenost s Kontaktním centrem
Účet a platby

Účet a platby

89 % klientů je spokojeno s účtem a platbami
Mobilní banka

Mobilní banka

85 % klientů je spokojeno s Mobilní bankou

Jak hodnotíte naše produkty a služby

(Maximální hodnota 10)

Index spokojenosti

Platby kartou v obchodě


Index spokojenosti

Kreditní karta


Index spokojenosti

Výběr z bankomatu


Index spokojenosti

Podnikatelský úvěr


Co jste nám napsali

Bublina

„Skvělé, že přibyla možnost výběru i z bankomatů Moneta zdarma.“
Hana, Kadaň

Bublina

„Osobně využívám služeb pouze KB, jelikož mi vyšla vstříc a připravila řešení na míru, která u jiných bank nebyla možná nebo neexistovala. Jediným minusem jsou vyšší ceny, nicméně to je logické vzhledem k množství kamenných poboček KB a poradců, které low-costové e-banky nemají.“
Firemní klient, Hradec Králové

Bublina

„V internetovém bankovnictví bych uvítal možnost si kdykoli zažádat o potvrzení o vedení účtu, tedy, že jsem majitelem. Ušetřilo by mi to návštěvu pobočky, tedy čas i peníze.“
Firemní klient, Praha

Odpověd KB:  Rádi jsme vyslyšeli vaše přání, a tak potvrzení, že jste majitelem konkrétního bankovního účtu, najdete přímo ve vašem internetovém bankovnictví.

Bublina

„Jsem spokojen s mobilním bankovnictvím na 100 % a také s KB Klíčem. Ta doba, kdy byly nutné certifikáty, byla opravdu hrozná.“
David, Litvínov

Bublina

Chtěl bych mít samostatný limit pro platby kartou na internetu a v obchodech.
Jonáš, Praha

KB odpověď: Moc děkujeme za Váš podnět. Samostatné limity pro platby kartou na internetu si už teď můžete nastavit v internetovém bankovnictví.

Bublina

„Mám u KB více účtů chtěl bych si je pojmenovat podle sebe, aby byly názvy viditelné na přehledu“
Firemní klient, Pardubice

KB odpověď: Děkujeme za vaši zprávu. Účty si můžete pojmenovat v detailu účtu pod položkou Informace o účtu nebo v menu Nastavení, Moje účty a produkty, detail účtu, Zobrazit a přejmenovat.

Bublina

Bylo by fajn, kdybych nemusel pokaždé na pobočku, když chci udělat mimořádnou splátku úvěru. Kdybych mohl jednoduše provést sám i v internetovém bankovnictví.
Ondřej, Praha

KB odpověď: Děkujeme za Vaši zprávu. Souhlasíme s Vámi a s radostí oznamujeme, že kvůli mimořádné splátce úvěru či předčasnému splacení úvěru už není třeba chodit na pobočku. Požadavek můžete zadat jednoduše v internetovém bankovnictví MojeBanka.

Bublina

Děkuji za vkladový bankomat, který často využívám a nemusím tak kvůli vkladu na pobočku.
Firemní klient, Olomouc

Bublina

Líbí se mi KB Klíč a že hodně věcí mohu dělat přes internet.
Iva, Opava

Bublina

„Díky bankovní identitě šetřím čas, super.“
Petr, Benešov

Mohlo by vás zajímat

Garance kvality

Garance kvality

Vyzkoušejte naše produkty až na 12 měsíců. Když nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze
Stížnosti a reklamace

Stížnosti a reklamace

Můžete se na nás obrátit online,
telefonicky a osobně
Tarify

Tarify

Vyberte si sadu produktů a služeb, které se hodí k vašemu životnímu stylu