Řešení stížností a reklamací

Obraťte se na nás online, telefonicky nebo osobně

Spojte se s námi

Online

Online

Napiště nám online
Telefonem

Telefonem

Infolinka 800 521 521
Od pondělí do pátku od 7:00 do 22:00
O víkendu od 8:00 do 22:00
Nechte nám na sebe kontakt, zavoláme vám zpět
Osobně

Osobně

Stížnosti a reklamace vyřešíte na
jakékoli pobočce Komerční banky.
 

Jak se řeší reklamace a stížnosti

Řešení stížností a reklamací upravuje Reklamační řád. (161 kB, PDF)

Pošlete nám stížnost

Pokud nejste spokojeni s vedením svého účtu nebo s nabízenými službami, máte možnost podat stížnost nebo reklamaci. Vyřídíme ji do 30 kalendářních dnů. V případě, že se bude týkat platebních služeb, do 15 pracovních dnů. Můžete k tomu použít následující formulář nebo si přečíst více o řešení stížností a reklamací

Vaše údaje zpracováváme jen za účelem zpětného kontaktování. Bližší informace naleznete v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů

Pomůžeme vám

Když s výsledkem reklamace nesouhlasíte

Snažíme se řešit spory smírnou cestou. Jestli nejste spokojení s výsledkem své reklamace nebo stížnosti, můžete se obrátit na nezávislého ombudsmana.

Jak kontaktovat ombudsmana

Poštou na adresu:
Ombudsman
nám. Junkových 2772/1
155 00 Praha 5 – Stodůlky

E-mailem na adresu:
ombudsman@kb.cz

Další odkazy

Nová éra bankovnictví – tvořená s vámi

Nová éra bankovnictví – tvořená s vámi

Neustále vylepšujeme aplikaci KB+, i díky vám
Řešení finančních potíží

Řešení finančních potíží

Rady a tipy, jak dostat své finance pod kontrolu