Řešení stížností a reklamací

Obraťte se na nás online, telefonicky nebo osobně

Spojte se s námi

Online

Online

Napiště nám online
Telefonem

Telefonem

Infolinka 800 521 521
Od pondělí do pátku od 7:00 do 22:00
O víkendu od 8:00 do 22:00
Nechte nám na sebe kontakt, zavoláme vám zpět
Osobně

Osobně

Stížnosti a reklamace vyřešíte na
jakékoli pobočce Komerční banky.
 

Jak se řeší reklamace a stížnosti

Řešení stížností a reklamací upravuje Reklamační řád.

Pošlete nám stížnost

Pokud nejste spokojeni s vedením svého účtu nebo s nabízenými službami, máte možnost podat stížnost nebo reklamaci. Vyřídíme ji do 30 kalendářních dnů. V případě, že se bude týkat platebních služeb, do 15 pracovních dnů. Můžete k tomu použít následující formulář nebo si přečíst více o řešení stížností a reklamací

Vaše údaje zpracováváme jen za účelem zpětného kontaktování. Bližší informace naleznete v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů

Pomůžeme vám

Když s výsledkem reklamace nesouhlasíte

Snažíme se řešit spory smírnou cestou. Jestli nejste spokojení s výsledkem své reklamace nebo stížnosti, můžete se obrátit na nezávislého ombudsmana.

Jak kontaktovat ombudsmana

Poštou na adresu:
Ombudsman
nám. Junkových 2772/1
155 00 Praha 5 – Stodůlky

E-mailem na adresu:
ombudsman@kb.cz

Další odkazy

Řekněte nám svůj názor

Řekněte nám svůj názor

Vaše podněty nám pomáhají neustále
zlepšovat naše služby
Garance kvality

Garance kvality

Vyzkoušejte naše produkty až na 12 měsíců. Když nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze
Řešení finančních potíží

Řešení finančních potíží

Rady a tipy, jak dostat své finance pod kontrolu