Když s námi
nejste spokojení

Můžete se na nás obrátit
online, telefonicky a osobně

Spojte se s námi

Řešení stížností a reklamací upravuje Reklamační řád.

Pošlete nám
stížnost

Pokud nejste spokojeni s vedením svého účtu nebo s nabízenými službami, máte možnost podat stížnost nebo reklamaci. Vyřídíme ji do 30 kalendářních dnů. V případě, že se bude týkat platebních služeb, do 15 pracovních dnů. Můžete k tomu použít následující formulář nebo si přečíst více o řešení stížností a reklamací.

Vaše údaje zpracováváme jen za účelem zpětného kontaktování. Bližší informace naleznete v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů.
* Povinné pole

Řešení stížností a reklamací upravuje Reklamační řád.

Pomůžeme vám

Po telefonu

Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Načítám

Když s výsledkem reklamace nesouhlasíte

Snažíme se řešit spory smírnou cestou. Jestli nejste spokojení s výsledkem své reklamace nebo stížnosti, můžete se obrátit na nezávislého ombudsmana.

Jak kontaktovat ombudsmana

  • Poštou na adresu:

    Ombudsman
    nám. Junkových 2772/1
    155 00 Praha 5 – Stodůlky

  • E-mailem na adresu:
    ombudsman@kb.cz

DALŠÍ ODKAZY

Vztahy se zákazníky

S jakýmkoli problémem vám rádi pomůžeme

Garance kvality

Vyzkoušejte si naše produkty až na 6 měsíců

Řešení finančních potíží

Rady a tipy, jak dostat své finance pod kontrolu