Aplikace v chytrém
telefonu

Připojte se do internetového
bankovnictví a potvrzujte platby

kartou na internetu jednoduše a bezpečně

Platba kartou
na internetu

K potvrzení platby kartou na internetu potřebujete aplikaci KB Klíč. S ní je placení na internetu bezpečné a pohodlné. Jak potvrzení funguje, najdete v naší Podpoře: Jak pohodlně platit kartou na internetu.

JAK ZPROVOZNIT KB KLÍČ

Video návod na aktivaci KB Klíče.

  1. V telefonu si nainstalujte KB Klíč z Google Play nebo App Store, aplikaci spusťte a klikněte na AKTIVOVAT APLIKACI
  2. Zadejte identifikační číslo ze Smlouvy a aktivační kód zaslaný v SMS
  3. Klikněte na POKRAČOVAT
  4. Nastavte si uživatelské jméno, dle vlastního uvážení
  5. Zvolte si PIN kód. PIN kód musí mít minimálně 6 číslic. Klikněte na POKRAČOVAT
  6. Můžete si nastavit otisk prstu/sken obličeje, pokud to váš telefon umožňuje
  7. HOTOVO!

A) MÁTE APLIKACI KB KLÍČ V JINÉM TELEFONU

  1. Ve starém telefonu v aplikaci KB Klíč v pravém horním rohu klikněte na Nastavení
  2. Zvolte Vyměnit zařízení
  3. Následně pokračujte dle návodu v telefonu

B) NEMÁTE PŘÍSTUP K APLIKACI KB KLÍČ / NEMÁTE JIŽ APLIKACI KB KLÍČ AKTIVNÍ

Máte několik možností:

a) Vyhledejte bankomat Komerční banky. K aktivaci KB Klíče postupujte dle video návodu

b) Navštivte jakoukoliv pobočku Komerční banky, kde vám Bankovní poradce pomůže získat nový aktivační kód

A) V bankomatu Komerční banky

     - K aktivaci KB Klíče postupujte dle video návodu

B) Na kterékoliv pobočce Komerční banky

     - Bankovní poradce vám pomůže získat nový aktivační kód

A) MÁTE APLIKACI KB KLÍČ V JINÉM TELEFONU

  1. Ve starém telefonu v aplikaci KB Klíč v pravém horním rohu klikněte na Nastavení
  2. Zvolte Vyměnit zařízení
  3. Následně pokračujte dle návodu v telefonu

B) NEMÁTE PŘÍSTUP K APLIKACI KB KLÍČ / NEMÁTE JIŽ APLIKACI KB KLÍČ AKTIVNÍ

Máte několik možností:

a) Vyhledejte bankomat Komerční banky. K aktivaci KB Klíče postupujte dle video návodu

b) Navštivte jakoukoliv pobočku Komerční banky, kde vám Bankovní poradce pomůže získat nový aktivační kód

Jak můžete ještě KB Klíč využít?

KB Klíč můžete používat, i když nemáte internet v mobilu

JAK SE PRACUJE S KB KLÍČEM

Pro přístup a potvrzování v internetovém bankovnictví MojeBanka a MojeBanka Business pomocí aplikace KB Klíč využijte následující postup

Zadejte v počítači své uživatelské jméno
Na přihlašovací stránce zadejte svoje uživatelské jméno, které jste si vybrali při aktivaci KB Klíče

V aplikaci KB Klíč potvrďte
Na vašem chytrém telefonu se zobrazí notifikace, na kterou stačí kliknout a potvrdit vaším PIN nebo otiskem prstu/skenem obličeje

Pokračujte v práci na počítači
Jste přihlášení do internetového bankovnictví*

 

*Otisk prstu/sken obličeje banka neuchovává

Sjednání KB Klíče pro zmocněnce

Pokud nemáte vlastní účet, můžete si KB Klíč zřídit ve speciálním procesu 

SJEDNEJTE SI KB KLÍČ

Online

Sjednejte si online. Jednoduše a rychle.

Pouze pro klienty s aktivním certifikátem na čipové kartě.

Sjednat online
Telefonem

Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Na pobočce

Domluvte si schůzku v den i čas, který vám vyhovuje.

Načítám
Často kladené dotazy

Aktivační SMS pro nastavení nového PINu získáte prostřednictvím bankomatu KB nebo na pobočce KB.

TIP! Pro získání SMS z bankomatu budete potřebovat vlastní platební kartu.

Nainstalujte si znovu KB Klíč a proveďte jeho aktivaci. Nový aktivační kód získáte nejen na pobočce, ale i v jakémkoliv bankomatu KB!

Návod na to, jak postupovat při výměně zařízení v aplikaci KB Klíč nebo v bankomatu KB nalezete níže v souborech ke stažení.

TIP! Pro aktivaci v bankomatu budete potřebovat vlastní platební kartu.

Aktivační SMS pro odblokování KB Klíče získáte prostřednictvím bankomatu KB nebo na pobočce KB.

TIP! Pro získání SMS z bankomatu budete potřebovat vlastní platební kartu.

TIP! Pokud se nacházíte v zahraničí, obraťte se na svého bankovního poradce.

Neprodleně nás kontaktujte na lince internetového bankovnictví na tel. +420 955 551 552, abychom provedli zablokování metody.

Nový aktivační kód získáte v jakémkoliv bankomatu KB nebo na pobočce KB. Pokud jste metodu ještě neaktivovali, kontaktujte klientskou linku.

Stáhnout aplikaci KB Klíč

KONTAKTY

+420 955 551 552 (PO-PÁ 7:00 - 20:00, SO-NE 8:00 - 22:00)
Mojebanka@kb.cz