- Podpora
- Jak se přihlásit
- KB Klíč
KB Klíč
Aplikace v chytrém telefonu, která je funkční i bez připojení k internetu
K potvrzení platby kartou na internetu potřebujete aplikaci KB Klíč. S ní je placení na internetu bezpečné a pohodlné. Jak potvrzení funguje, najdete v naší Podpoře: Jak pohodlně platit kartou na internetu.
Kdykoliv vám zavolá zaměstnanec Komerční banky, můžete ho požádat, aby se ověřil. Ve vašem KB Klíči zobrazí své jméno a komunikační kód, který v ten okamžik znáte jen vy dva. Řekne vám ho i nahlas do telefonu. Tím získáte jistotu, že mluvíte se skutečným zaměstnancem.
Ověřit volajícího můžete také na Kontaktním centru KB nebo u svého bankovního poradce. V takovém případě je nutné znát jméno a telefonní číslo volajícího.
Jak můžete ještě KB Klíč využít?
Více informací- Zadejte v počítači své uživatelské jméno
Na přihlašovací stránce zadejte svoje uživatelské jméno, které jste si vybrali při aktivaci KB Klíče. - V aplikaci KB Klíč potvrďte
První přihlášení (přihlašujete se poprvé, nebo z nového zařízení, které ještě neznáme):
Při přihlašování do internetového bankovnictví se objeví na obrazovce QR kód, který naskenujete pomocí aplikace KB Klíč. Následně stačí jen potvrdit vaším PIN nebo otiskem prstu/skenem obličeje.
Opakované přihlášení (přihlašujete ze zařízení, které už známe):
Na vašem chytrém telefonu se zobrazí notifikace, na kterou stačí kliknout a potvrdit vaším PIN nebo otiskem prstu/skenem obličeje. - Pokračujte v práci na počítači
Jste přihlášení do internetového bankovnictví.*
*Otisk prstu/sken obličeje banka neuchovává.
Sjednání KB Klíče pro zmocněnce
Pokud nemáte vlastní účet, můžete si KB Klíč zřídit ve speciálním procesu.
Kontakty
+420 955 551 552 (PO-PÁ 7:00 - 20:00, SO-NE 8:00 - 22:00)