Aplikace v chytrém telefonu, která je funkční i bez připojení k internetu

Připojte se do internetového
bankovnictví a potvrzujte platby

kartou na internetu jednoduše a bezpečně

Dvoufázové ověření

Pokud se budete přihlašovat do internetového bankovnictví z nového zařízení, které ještě neznáme, vyzveme vás nejprve k naskenování barevného kódu pomocí aplikace KB Klíč. Po naskenování stačí jen potvrdit přihlášení v aplikaci.

Video návod >>

Platba kartou
na internetu

K potvrzení platby kartou na internetu potřebujete aplikaci KB Klíč. S ní je placení na internetu bezpečné a pohodlné. Jak potvrzení funguje, najdete v naší Podpoře: Jak pohodlně platit kartou na internetu.

JAK ZPROVOZNIT KB KLÍČ

Video návod na aktivaci KB Klíče.

  1. V telefonu si nainstalujte KB Klíč z Google Play nebo App Store, aplikaci spusťte a klikněte na AKTIVOVAT APLIKACI
  2. Zadejte identifikační číslo ze Smlouvy a aktivační kód nebo naskenujte QR kód, který jste obdrželi na pobočce
  3. Klikněte na POKRAČOVAT a zadejte ověřovací kód zaslaný v SMS
  4. Nastavte si uživatelské jméno, dle vlastního uvážení
  5. Zvolte si PIN kód. PIN kód musí mít minimálně 6 číslic. Klikněte na POKRAČOVAT
  6. Můžete si nastavit otisk prstu/sken obličeje, pokud to váš telefon umožňuje
  7. HOTOVO!

A) MÁTE APLIKACI KB KLÍČ V JINÉM TELEFONU

  1. Ve starém telefonu v aplikaci KB Klíč v pravém horním rohu klikněte na Nastavení
  2. Zvolte Vyměnit zařízení (Zobrazí se QR kód s aktivačními údaji)
  3. V novém telefonu v aplikaci KB Klíč zvolte Skenovat QR kód nebo zadejte aktivační údaje ručně
  4. Klikněte na POKRAČOVAT a zadejte Ověřovací kód zaslaný v SMS
  5. Následně pokračujte dle návodu v telefonu

B) NEMÁTE PŘÍSTUP K APLIKACI KB KLÍČ / NEMÁTE JIŽ APLIKACI KB KLÍČ AKTIVNÍ

Máte několik možností:

a)  Vyhledejte bankomat Komerční banky. K aktivaci KB Klíče postupujte následovně:

  1. Vložte kartu do bankomatu a zadejte PIN
  2. Na obrazovce zvolte Další služby a poté Obnovení KB Klíče / Hesla
  3. V telefonu v aplikaci KB Klíč zvolte Skenovat QR kód nebo zadejte aktivační údaje ručně
  4. Klikněte na POKRAČOVAT a zadejte Ověřovací kód zaslaný v SMS
  5. Následně pokračujte dle návodu v telefonu.

 

b) Navštivte jakoukoliv pobočku Komerční banky, kde vám Bankovní poradce pomůže s aktivací KB Klíče

A) V bankomatu Komerční banky

  1. Vložte kartu do bankomatu a zadejte PIN
  2. Na obrazovce zvolte Další služby a poté Obnovení KB Klíče / Hesla
  3. V telefonu v aplikaci KB Klíč zvolte Skenovat QR kód nebo zadejte aktivační údaje ručně
  4. Klikněte na POKRAČOVAT a zadejte Ověřovací kód zaslaný v SMS
  5. Následně pokračujte dle návodu v telefonu.

 

B) Na kterékoliv pobočce Komerční banky

     - Bankovní poradce vám pomůže s aktivací KB Klíč

A) MÁTE APLIKACI KB KLÍČ V JINÉM TELEFONU

  1. Ve starém telefonu v aplikaci KB Klíč v pravém horním rohu klikněte na Nastavení
  2. Zvolte Vyměnit zařízení (Zobrazí se QR kód s aktivačními údaji).
  3. V novém telefonu v aplikaci KB Klíč zvolte Skenovat QR kód nebo zadejte aktivační údaje ručně
  4. Klikněte na POKRAČOVAT a zadejte Ověřovací kód zaslaný v SMS
  5. Následně pokračujte dle návodu v telefonu

B) NEMÁTE PŘÍSTUP K APLIKACI KB KLÍČ / NEMÁTE JIŽ APLIKACI KB KLÍČ AKTIVNÍ

Máte několik možností:

a) Vyhledejte bankomat Komerční banky. K aktivaci KB Klíče postupujte následovně 

  1. Vložte kartu do bankomatu a zadejte PIN
  2. Na obrazovce zvolte Další služby a poté Obnovení KB Klíče / Hesla
  3. V telefonu v aplikaci KB Klíč zvolte Skenovat QR kód nebo zadejte aktivační údaje ručně.
  4. Klikněte na POKRAČOVAT a zadejte Ověřovací kód zaslaný v SMS.
  5. Následně pokračujte dle návodu v telefonu.

b) Navštivte jakoukoliv pobočku Komerční banky, kde vám Bankovní poradce pomůže získat nový aktivační kód

Jak můžete ještě KB Klíč využít?

JAK SE PRACUJE S KB KLÍČEM

Pro přístup a potvrzování v internetovém bankovnictví MojeBanka a MojeBanka Business pomocí aplikace KB Klíč využijte následující postup

  1. Zadejte v počítači své uživatelské jméno

    Na přihlašovací stránce zadejte svoje uživatelské jméno, které jste si vybrali při aktivaci KB Klíče.
  2. V aplikaci KB Klíč potvrďte

    První přihlášení (přihlašujete se poprvé, nebo z nového zařízení, které ještě neznáme):


    Při přihlašování do internetového bankovnictví se objeví na obrazovce barevný kód, který naskenujete pomocí aplikace KB Klíč. Následně stačí jen potvrdit vaším PIN nebo otiskem prstu/skenem obličeje.

    Opakované přihlášení (přihlašujete ze zařízení, které už známe):
     

    Na vašem chytrém telefonu se zobrazí notifikace, na kterou stačí kliknout a potvrdit vaším PIN nebo otiskem prstu/skenem obličeje.

  3. Pokračujte v práci na počítači

    Jste přihlášení do internetového bankovnictví.*

    *Otisk prstu/sken obličeje banka neuchovává.

Sjednání KB Klíče pro zmocněnce

Pokud nemáte vlastní účet, můžete si KB Klíč zřídit ve speciálním procesu 

SJEDNEJTE SI KB KLÍČ

Telefonem

Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Na pobočce

Domluvte si schůzku v den i čas, který vám vyhovuje.

Načítám
Často kladené dotazy

Aktivační SMS pro nastavení nového PINu získáte prostřednictvím bankomatu KB nebo na pobočce KB.

TIP! Pro získání SMS z bankomatu budete potřebovat vlastní fyzickou platební kartu.

Nainstalujte si znovu KB Klíč a proveďte jeho aktivaci. Nový aktivační kód získáte nejen na pobočce, ale i v jakémkoliv bankomatu KB!

Návod na to, jak postupovat při výměně zařízení v aplikaci KB Klíč nebo v bankomatu KB nalezete níže v souborech ke stažení.

TIP! Pro aktivaci v bankomatu budete potřebovat vlastní fyzickou platební kartu.

Aktivační kód pro odblokování KB Klíče získáte prostřednictvím bankomatu KB Nebo na pobočce KB.

TIP! Pro získání aktivačního kódu z bankomatu budete potřebovat vlastní fyzickou platební kartu.

Toto bezpečnostní opatření bohužel nefunguje na starších verzích operačních systémů (Android 5.1 a nižší, iOS 9 a nižší). Zkontroluje, že máte na svém zařízení vyšší verzi operačního systému a případně ji aktualizujte. Pokud vaše stávající zařízení aktualizaci neumožňuje, prosíme, použijte jiné, s aktuálnější verzí operačního systému, abyste nadále mohli využívat internetové bankovnictví MojeBanka.

K naskenování barevného kódu budete vyzváni, pokud se přihlašujete poprvé do internetového bankovnictví MojeBanka, nebo pokud se přihlašujete z nového nebo neznámého zařízení. V některých případech budete vyzváni k naskenování barevného kódu, i když se přihlašujete ze zařízení již opakovaně (např. z důvodu smazání cookies).

Neprodleně nás kontaktujte na lince internetového bankovnictví na tel. +420 955 551 552, abychom provedli zablokování metody.

Nový aktivační kód získáte v jakémkoliv bankomatu KB nebo na pobočce KB. Pokud jste metodu ještě neaktivovali, kontaktujte klientskou linku.

Stáhnout aplikaci KB Klíč

KONTAKTY

+420 955 551 552 (PO-PÁ 7:00 - 20:00, SO-NE 8:00 - 22:00)
Mojebanka@kb.cz