- Podpora
- Jak se přihlásit
- KB Klíč
KB Klíč
Aplikace v chytrém telefonu, která je funkční i bez připojení k internetu
Pokud se budete přihlašovat do internetového bankovnictví z nového zařízení, které ještě neznáme, vyzveme vás nejprve k naskenování QR kódu pomocí aplikace KB Klíč. Po naskenování stačí jen potvrdit přihlášení v aplikaci.
K potvrzení platby kartou na internetu potřebujete aplikaci KB Klíč. S ní je placení na internetu bezpečné a pohodlné. Jak potvrzení funguje, najdete v naší Podpoře: Jak pohodlně platit kartou na internetu.

Jak můžete ještě KB Klíč využít?
Více informací- Zadejte v počítači své uživatelské jméno
Na přihlašovací stránce zadejte svoje uživatelské jméno, které jste si vybrali při aktivaci KB Klíče. - V aplikaci KB Klíč potvrďte
První přihlášení (přihlašujete se poprvé, nebo z nového zařízení, které ještě neznáme):
Při přihlašování do internetového bankovnictví se objeví na obrazovce QR kód, který naskenujete pomocí aplikace KB Klíč. Následně stačí jen potvrdit vaším PIN nebo otiskem prstu/skenem obličeje.
Opakované přihlášení (přihlašujete ze zařízení, které už známe):
Na vašem chytrém telefonu se zobrazí notifikace, na kterou stačí kliknout a potvrdit vaším PIN nebo otiskem prstu/skenem obličeje. - Pokračujte v práci na počítači
Jste přihlášení do internetového bankovnictví.*
*Otisk prstu/sken obličeje banka neuchovává.

Sjednání KB Klíče pro zmocněnce
Pokud nemáte vlastní účet, můžete si KB Klíč zřídit ve speciálním procesu.

Kontakty
+420 955 551 552 (PO-PÁ 7:00 - 20:00, SO-NE 8:00 - 22:00)