Novinka

Platbu kartou na internetu
nově potvrdíte také KB Klíčem

Jak si na kartě povolíte internetové platby?
  • Povolit či zakázat platby na internetu můžete kdykoli a s okamžitou platností ve svém internetovém bankovnictví MojeBanka nebo v Mobilní bance
    (záložka Karty → Přehled karet → Detail karty → Upravit nastavení karty)
  • Případně na pobočce nebo na Expresní lince (pokud máte linku sjednanou, volejte +420 955 559 559 nebo +420 738 759 559 (T-Mobile)
Jak poznáte bezpečné
e-shopy?
  • Dávejte vždy přednost e-shopům, které podporují technologii 3D Secure. Takový obchod je označen logy:

    

  • Můžete se setkat také se staršími logy:

Mastercard SecureCode   Verified by VISA

Jak probíhá platba?

Je to opravdu jednoduché. Zadáte jen několik údajů - číslo karty, platnost a třímístný bezpečnostní kód ze zadní strany karty. Následně svou platbu potvrdíte KB Klíčem nebo Bezpečnostním heslem a SMS kódem, který pošleme na vámi registrované telefonní číslo. Může se stát, že svou platbu nebudete potvrzovat ani KB Klíčem ani heslem (například pokud jste v e-shopu přihlášeni nebo platíte velmi nízké částky, tak další ověření nemusí být požadováno).

Jak funguje potvrzování plateb KB Klíčem?
  • KB Klíč je pohodlnější náhrada SMS kódů
  • Na telefon dostanete upozornění, prostřednictvím kterého přejdete do aplikace KB Klíč. Tam uvidíte detail své platby a můžete ji potvrdit – PINem aplikace KB Klíč, otiskem prstu nebo skenem obličeje
  • Co dělat, abyste mohli začít KB Klíč používat pro platby kartou? Není potřeba o nic žádat. Pokud máte KB Klíč aktivní, vše bude fungovat automaticky
  • Nemáte KB Klíč a hledáte potřebné informace
  • I když budete používat KB Klíč, tak vás z důvodu zvyšování bezpečnosti plateb čas od času vyzveme k ověření platby SMS kódem

 

Jak potvrdit platbu Bezpečnostním heslem a SMS kódem

Platbu potvrdíte zadáním svého Bezpečnostního hesla a následně SMS kódu, který obdržíte na své registrované telefonní číslo.

Pokud máte chytrý telefon, tak je pro Vás lepší variantou KB Klíč.

Chcete si zřídit Bezpečnostní heslo? Aktivujte si ho sami online nebo se stavte na pobočce.

Bojíte se řešení reklamací? Nemusíte, pomůžeme vám

Pravidelně si kontrolujte své transakce. Pokud zjistíte jakoukoli nesrovnalost v transakcích prováděných vaší kartou, např. chybně zúčtovanou částku, nesprávnou měnu, neoprávněnou či nesprávnou transakci, bez zbytečného odkladu nám zavolejte na nonstop Klientskou linku platebních karet +420 955 512 230. Platbu s vámi prověříme a v případě, že bude potřeba reklamace, vysvětlíme vám, jak na to.


Aktualizováno: 23. 09. 2020

147 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?