Novinka

Platbu kartou na internetu
nově potvrdíte také KB Klíčem

Jak si na kartě povolíte internetové platby?
  • Povolit či zakázat platby na internetu můžete kdykoli a s okamžitou platností ve svém internetovém bankovnictví MojeBanka nebo v Mobilní bance
    (záložka Karty → Přehled karet → Detail karty → Upravit nastavení karty)
  • Případně na pobočce nebo na Expresní lince (pokud máte linku sjednanou, volejte +420 955 559 559 nebo +420 738 759 559 (T-Mobile)
Jak poznáte bezpečné
e-shopy?
  • Dávejte vždy přednost e-shopům, které podporují technologii 3D Secure. Takový obchod je označen logy:

    

Můžete se setkat také se staršími logy:

Mastercard SecureCode   Verified by VISA

Jak probíhá platba?
  • Je to opravdu jednoduché. Zadáte jen několik údajů ze své karty. Nejčastěji stačí číslo karty, platnost a třímístný bezpečnostní kód ze zadní strany karty. Následně svou platbu potvrdíte KB Klíčem nebo jednorázovým heslem, které pošleme na vámi registrované telefonní číslo
  • Může se stát, že svou platbu nebudete potvrzovat ani KB Klíčem ani jednorázovým heslem (například pokud jste v e-shopu přihlášeni nebo platíte velmi nízké částky, tak může e-shop vyhodnotit vaši platbu jako bezpečnou a další ověření nebude vyžadovat)
Jak funguje potvrzování plateb KB Klíčem?
  • KB Klíč je pohodlnější náhrada SMS kódů, které používáte dnes. Funguje úplně stejně, jako když potvrzujete platby v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo MojeBanka Business
  • Na telefon dostanete upozornění, prostřednictvím kterého přejdete do aplikace KB Klíč. Tam uvidíte detail své platby a můžete ji potvrdit – PINem aplikace KB Klíč, otiskem prstu nebo skenem obličeje
  • Co dělat, abyste mohli začít KB Klíč používat pro platby kartou? Není potřeba o nic žádat. Pokud máte KB Klíč aktivní, vše bude fungovat automaticky
  • Ještě nemáte KB Klíč, chcete si ho zařídit a hledáte potřebné informace
  • I když budete používat KB Klíč, tak vás z důvodu zvyšování bezpečnosti plateb čas od času vyzveme k ověření platby SMS kódem

 

Bojíte se řešení reklamací? Nemusíte, pomůžeme vám

Pravidelně si kontrolujte své transakce. Pokud zjistíte jakoukoli nesrovnalost v transakcích prováděných vaší kartou, např. chybně zúčtovanou částku, nesprávnou měnu, neoprávněnou či nesprávnou transakci, bez zbytečného odkladu nám zavolejte na nonstop Klientskou linku platebních karet +420 955 512 230. Platbu s vámi prověříme a v případě, že bude potřeba reklamace, vysvětlíme vám, jak na to.


Aktualizováno: 11. 05. 2020

109 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?