- Podpora
- Platební karty
- Co dělat, když mi nefunguje karta?
Co dělat, když mi nefunguje karta?
Nejdříve zkontrolujte, zda zadáváte správně PIN a máte dostatek peněz na účtu.
![Je možné, že jste vyčerpali svůj týdenní / denní limit](/getmedia/5a298425-5b0c-4dc7-a473-6acde3b5f580/cv-number-1-85x85-ret-v01.jpg)
Je možné, že jste vyčerpali svůj týdenní / denní limit
Týdenní limit se počítá vždy od pondělí do neděle. Limit můžete změnit v internetovém bankovnictví na detailu karty nebo na pobočce.
![Je možné, že nemáte povolené platby na internetu, nebo vaše karta není aktivovaná](/getmedia/a29843e7-4285-44ec-aa04-7f86bddcd421/cv-number-2-85x85-ret-v01.jpg)
Je možné, že nemáte povolené platby na internetu, nebo vaše karta není aktivovaná
Platby na internetu si nastavíte ve svém internetovém bankovnictví, na pobočce nebo na Expresní lince +420 955 559 559 (pokud máte linku sjednanou). Kartu aktivujete platbou v obchodě vložením do terminálu nebo výběrem z bankomatu.
![Nic nepomohlo nebo jste kartu ztratili?](/getmedia/99a01b3d-11d0-4338-adce-95bd9b82b4c4/cv-number-3-85x85-ret-v01.jpg)
Nic nepomohlo nebo jste kartu ztratili?
Kontaktujte Podporu karet KB +420 955 512 230.
Pokud jste ztratili kartu, zamkněte si ji v internetovém bankovnictví a co nejdříve volejte na +420 955 512 230 pro blokaci.