Upozornění na podvodná volání

Vážení klienti,
v posledních dnech jsme zaznamenali několik telefonických kontaktů, při nichž se volající vydával za pracovníka Komerční banky volajícího jménem KB Penzijní společnosti. Od klientů se snažil získat osobní údaje nebo souhlasy s převodem peněžních prostředků.
20. 2. 2024 0:00
POZOR: JEDNÁ SE O PODVOD!
Velmi apelujeme, v žádném případě nesdělujte své osobní údaje, bankovní spojení, hesla, PINy apod.  KB Penzijní společnost kontaktuje telefonicky klienty obvykle v případě, že eviduje konkrétní požadavek ze strany klienta. V takovém případě dochází k vzdálenému ověření identity klienta prostřednictvím specifických dotazů, nikoliv vyžadováním KOMPLETNÍCH osobních, bankovních údajů, PINů nebo hesel.  

Jak poznáte falešný hovor :
  • volající se představuje jako pracovník Komerční banky,
  • nemluví dobře česky,
  • vyžaduje citlivé údaje a odsouhlasení provedení platby.
Jde o útočníka, který kontaktuje klienty z telefonního čísla zákaznické linky KB Penzijní společnosti   955 525 999.

Jak nejlépe reagovat:
Do telefonu nesdělujte žádné osobní údaje ani žádná hesla nebo PINy a nevyjadřujte se k žádostem o provedení plateb, o kterých nic nevíte.
Pokud potřebujete řešit dotazy, týkající se produktů banky, obraťte se na vašeho bankovního poradce nebo nejbližší pobočku. Kontakty naleznete na www.kb.cz