Vážení klienti,
v posledních dnech jsme zaznamenali několik telefonických kontaktů, při nichž se volající vydával za pracovníka Komerční banky volajícího jménem KB Penzijní společnosti. Od klientů se snažil získat osobní údaje nebo souhlasy s převodem peněžních prostředků.
20. 2. 2024 0:00
POZOR: JEDNÁ SE O PODVOD! Velmi apelujeme, v žádném případě nesdělujte své osobní údaje, bankovní spojení, hesla, PINy apod. KB Penzijní společnost kontaktuje telefonicky klienty obvykle v případě, že eviduje konkrétní požadavek ze strany klienta. V takovém případě dochází k vzdálenému ověření identity klienta prostřednictvím specifických dotazů, nikoliv vyžadováním KOMPLETNÍCH osobních, bankovních údajů, PINů nebo hesel.
Jak poznáte falešný hovor :
volající se představuje jako pracovník Komerční banky,
nemluví dobře česky,
vyžaduje citlivé údaje a odsouhlasení provedení platby.
Jde o útočníka, který kontaktuje klienty z telefonního čísla zákaznické linky KB Penzijní společnosti 955 525 999.
Jak nejlépe reagovat: Do telefonu nesdělujte žádné osobní údaje ani žádná hesla nebo PINy a nevyjadřujte se k žádostem o provedení plateb, o kterých nic nevíte. Pokud potřebujete řešit dotazy, týkající se produktů banky, obraťte se na vašeho bankovního poradce nebo nejbližší pobočku. Kontakty naleznete na www.kb.cz
Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše”. Cookies můžete také odsouhlasit jednotlivě. Kliknutím na „Přijmout vše“ také souhlasíte s použitím cookies a sdílením údajů pro zobrazení personalizované i nepersonalizované reklamy na jiných webech a sociálních sítích.