Můj penzijní účet
Své penzijko můžete sledovat a spravovat online po přihlášení na Můj penzijní účet.
Přístupové údaje vám přijdou automaticky do e-mailu při uzavření smlouvy.
Nejčastější důvody jsou:
1. Neodpovídá číslo smlouvy
Pokud jste si penzijko založili před rokem 2013, podívejte se, jestli v pravém horním rohu smlouvy je tzv. archivní číslo. Pokud ano, zadejte ho místo čísla smlouvy.
2. Rodné číslo obsahuje lomítko
Rodné číslo uvádějte bez lomítka. To samé platí pro číslo zdravotního pojištění, které zadávají cizinci.
3. Jméno a příjmení není stejné jako ve smlouvě
Pro správnou funkci služby musíte jméno a příjmení zadat stejné jako je ve smlouvě. Nezapomeňte tedy například na diakritiku (háčky a čárky).
4. Měsíční příspěvek musí být stejný jako na smlouvě popř. na dodatku
5. PSČ trvalé adresy musí být stejné jako na smlouvě popř. na dodatku
6. E-mail a telefon uvádějte AKTUÁLNÍ nikoliv, ten který máte uveden na smlouvě
Aktuální kontaktní údaje vám automaticky zaktualizujeme a budeme je využívat pro komunikaci s vámi.
7. V případě potřeby kontaktujte linku 955 525 999 nebo napište na e-mail: kbps@kbps.cz
Důvodem bývá většinou to, že heslo nesplňuje jednu z bezpečnostních podmínek.
Aby bylo heslo bezpečné, musí obsahovat některé z těchto parametrů:
1. aspoň jedno velké písmeno a jedno malé písmeno
2. speciální znak jako např. &, ?, !, §. _, apod.
3. číslo
4. minimálně 8 znaků
Heslo zároveň nesmí obsahovat přihlašovací jméno, vaše křestní jméno nebo příjmení ani e-mailovou adresu.
U aktivní smlouvy:
1. Přihlaste se do služby Můj penzijní účet
2. Klikněte na dlaždici Roční výpis
3. Vyberte si výpis ze seznamu
U ukončené smlouvy:
1. Přihlaste se do služby Můj penzijní účet
2. Klikněte na dlaždici Seznam smluv
3. Vyberte si smlouvu ze seznamu
4. V horním menu klikněte na záložku Roční výpis
5. Vyberte si výpis ze seznamu
U aktivní smlouvy:
1. Přihlaste do služby Můj penzijní účet
2. Zvolte dlaždici Daňové potvrzení
3.Vyberte si daňové potvrzení ze seznamu
U ukončené smlouvy:
1. Přihlaste se do služby Můj penzijní účet
2. Klikněte na dlaždici Seznam smluv
3. Vyberte si smlouvu ze seznamu
4. V horním menu klikněte na záložku Daňové potvrzení
5. Vyberte si výpis ze seznamu