Podpora jižní Moravě
Speciální nabídka pro klienty z postižených oblastí:
- Klientům odložíme zdarma splátky spotřebitelských či hypotečních úvěrů o dobu, na které se dohodneme. Formulář žádosti o odklad splátek najdete na www.kb.cz/odklad
- Nové podnikatelské úvěry nabízíme bez poplatku (platí pro úvěry uzavřené do 31.8.2021)
- Zdarma poskytneme služby spojené s blokací karty, její výrobou, vystavení náhradní karty či její expresní doručení
Jak řešit pojistnou událost u KP
Škodní události je možné hlásit kdykoliv telefonicky na čísle 292 292 260 nebo e-mailem na kp@axa-assitstance.cz nebo v mobilní aplikaci (pro produkt Mojepojištění majetku).
Pokud škodu není možné s ohledem na nefunkčnost sítí v některých oblastech hlásit ihned po jejím vzniku, je nutné vzniklé škody zdokumentovat:
- Udělat fotky nebo natočit video
- Sepsat rozsah poškození
- Sepsat poškozené věci
Po řádném zdokumentování škody tak klienti mohou začít s odstraňováním škod a není třeba čekat na příjezd technika nebo likvidátora KP. Po doložení základních podkladů (fotky, videa) je KP připravena vyplácet zálohy na pojistná plnění. Pojištění, které klientům KP sjednává, kryje škody do plné výše, takže by klienti měli být schopni svůj majetek obnovit.
Souhlas s devinkulací pojistných smluv od všech pojišťoven
Pro nemovitosti, které nejsou určené k demolici (souhlas statika, příp. čestné prohlášení), je možné dočasně do 31. 8. 2021 vydat souhlas s výplatou pojistného plnění přímo na účet klienta, pokud se škoda týká zastavené nemovitosti v obcích zasažených tornádem (tj. primárně KÚ 698792 Moravská Nová Ves, 648701 Hrušky, 689343 Lužice, 694142 Mikulčice, případně další obce prokazatelně pohromou zasažené). Následně do 12 měsíců od výplaty bude provedeno přecenění nemovitosti pro potvrzení uvedení do původního stavu.