Přímý přístup k informacím o platebních kartách (CARDDA)

LIVE

Usnadněte si správu firemních platebních karet

Co služba CARDDA umí

  •  Inovativní služba Přímý přístup k informacím o platebních kartách a jejich detailech (CARDDA: Card Direct API / Application Programming Interface) vnáší pohodlí do správy firemních platebních karet. Služba usnadňuje řízení a kontrolu výdajů spojených s firemními platebními kartami a zároveň zvyšuje bezpečnost a efektivitu vašeho firemního financování.
  • CARDDA zajišťuje bezpečný přístup k informacím o aktivních platebních kartách vázaných k účtům klienta Komerční banky. Tato služba vám poskytne podrobnosti o platebních kartách vydaných k běžným účtům klienta KB, a to jak o kartách debetních, tak i kreditních.
  • Přímý přístup k informacím o detailech platebních karet mohou využívat jak majitelé účtu, tak zmocněné osoby k účtu či držitelé karet.

Hlavní funkce a praktické využití

  • Centrální přehled platebních karet: CARDDA umožňuje centralizovaný přehled firemních platebních karet k příslušnému účtu. Informace o připojených aktivních kartách k firemním účtům jsou tak dostupnější.
  • Šifrovaná bezpečnostní opatření: CARDDA využívá moderní šifrování a bezpečnostní protokoly. Díky tomu jsou vaše karty v bezpečí a chráněné před neoprávněným přístupem.

CARDDA je skvělým řešením pro firmy různých velikostí, které chtějí zvýšit kontrolu nad firemními platebními kartami a optimalizovat procesy řízení výdajů. Snížíte tak administrativní zátěž, minimalizujete rizika a budete lépe spravovat své finanční prostředky.

Podmínky používání

  • Služby KB Business API jsou určené pouze pro fyzické osoby podnikající (FOP) nebo právnické osoby (PO).
  • Pokud obsluhujete účty jako zmocněná osoba, můžete být i fyzickou osobou, ale majitel účtů musí být vždy FOP nebo PO.
  • Využívat službu můžete, vlastníte-li aspoň jeden z kanálů našeho původního bankovnictví (MojeBanka, MojeBanka Business nebo Profibanka). V něm si budete spravovat přístupy a obnovovat je každých 12 měsíců. Taky je třeba mít aktivní některou z autentizačních metod, například KB Klíč
  • Doporučujeme dodržovat pravidla obezřetného přístupu k bezpečnosti dat a systémů. Naše doporučení najdete v dokumentu Pravidla obezřetného přístupu

Cena

Klienti využívající MojeBanka Business

  • Pokud obsluhujete účty v aplikaci MojeBanka / MojeBanka Business a stačí vám odesílat dávkový příkaz do banky maximálně 50krát za měsíc (tzn. jednou až 2× v pracovních dnech), nebudeme vám účtovat žádný poplatek.
  • Jestliže potřebujete používat službu častěji a vaše aplikace vám to umožní, můžete ji využít maximálně jednou za 61 minut či jednou za 10 minut. Na konci měsíce zaplatíte poplatek 100 Kč, resp. 500 Kč.
  • Poplatek se vždy vztahuje na všechny účty jednoho subjektu a platí ho majitel účtu.
Potřebujete radu nebo jste nenašli, co jste hledali?

Potřebujete radu nebo jste nenašli, co jste hledali?

  • Více informací najdete na stránce Časté dotazy.
  • Pro informace ohledně nastavení vašich účetních systémů prosím kontaktujte zákaznické linky těchto systémů, kde vám podají přesné informace.
  • Pro informace ohledně fungování služeb KB Business API se obraťte na api@kb.cz.
Technická dokumentace

Technická dokumentace

Specifikace a podmínky pro implementaci API služeb do aplikací najdete na této stránce vytvořené speciálně pro vývojáře.