Přímý přístup k účtu (ADAA)

LIVE

Stahujte do svého účetního nebo podnikového systému transakční historii z účtů v KB

Co služba ADAA umí

Se službou Přímý přístup k účtu (ADAA) si prostřednictvím své aplikace bezpečně zobrazíte:

  • Transakční historii účtů klienta, ke kterým má přístup (i jako zmocněná osoba)
  • Karetní transakce včetně kreditních karet
  • Zůstatky na bankovních účtech (účetní zůstatek, disponibilní zůstatek včetně karetních blokací)
  • Oznámení o pohybech na účtu přes API

Informace o transakční historii poskytujeme k běžným účtům našich klientů.

Podmínky používání

  • Služby KB Business API jsou určené pouze pro fyzické osoby podnikající (FOP) nebo právnické osoby (PO).
  • Pokud obsluhujete účty jako zmocněná osoba, můžete být i fyzickou osobou, ale majitel účtů musí být vždy FOP nebo PO.
  • Využívat službu můžete, vlastníte-li aspoň jeden z kanálů našeho původního bankovnictví (MojeBanka, MojeBanka Business nebo Profibanka). Taky je třeba mít aktivní některou z autentizačních metod, například KB Klíč.
  • Doporučujeme dodržovat pravidla obezřetného přístupu k bezpečnosti dat a systémů. Naše doporučení najdete v dokumentu Pravidla obezřetného přístupu

Cena

Klienti využívající MojeBanka / MojeBanka Business

Využívání API služeb je zpoplatněné podle platného Ceníku a Sazebníku. Používáte aplikaci MojeBanka / MojeBanka Business? Pak pro zpoplatnění platí tato pravidla:

  • Pokud obsluhujete účty v aplikaci MojeBanka / MojeBanka Business a stačí vám si stáhnout transakční historii maximálně 50krát za měsíc (tzn. jednou až 2× v pracovních dnech), nebudeme vám účtovat žádný poplatek.
  • Jestliže potřebujete pracovat s transakční historií častěji a vaše aplikace vám to umožní, můžete stahovat data maximálně jednou za 61 minut či jednou za 10 minut. Na konci měsíce zaplatíte poplatek 100 Kč, resp. 500 Kč.
  • To samé platí i v případě, že ve své aplikaci stahujete výpisy ve formátu PDF
  • Poplatek se vždy vztahuje na všechny účty jednoho subjektu a platí ho majitel účtu.
  • Limity pro stažení dat se určují podle počtu odeslaných datových stránek z banky do aplikace třetí strany. Jedna datová stránka může obsahovat maximálně 100 záznamů (např. pohyby na účtu). Počet záznamů na datové stránce může snižovat výrobce vaší aplikace.
  • Pokud vaše podnikání vyžaduje četnější používání API služby a počet využití by přesahoval 15 000 měsíčně, budeme vás kontaktovat. Dohodneme si individuální podmínky pro optimální využívání a chod API služeb. Případně vám můžeme účtovat poplatek 0,50 Kč za jedno využití služby.

Jak služba funguje

Pokud obsluhujete účty v aplikaci MojeBanka / MojeBanka Business, aktivace služby i přiřazení účtů probíhá v aplikaci třetí strany. V aplikacích KB není potřeba nic nastavovat.

Účetní systémy a aplikace třetích stran

Účetní systémy a aplikace třetích stran

Podrobně o konkrétních účetních systémech a aplikacích

Více informací
Technická dokumentace

Technická dokumentace

Specifikace a podmínky pro implementaci API služeb do aplikací najdete na této stránce vytvořené speciálně pro vývojáře

Potřebujete radu nebo jste nenašli, co jste hledali?

Potřebujete radu nebo jste nenašli, co jste hledali?

  • Více informací najdete na stránce Časté dotazy.
  • Pro informace ohledně nastavení vašich účetních systémů prosím kontaktujte zákaznické linky těchto systémů, kde vám podají přesné informace.
  • Pro informace ohledně fungování služeb KB Business API se obraťte na api@kb.cz.