Přímý přístup k účtu (ADAA)
LIVE
Stahujte do svého účetního nebo podnikového systému transakční historii z účtů v KB
Se službou Přímý přístup k účtu (ADAA) si prostřednictvím své aplikace bezpečně zobrazíte:
- Transakční historii účtů klienta, ke kterým má přístup (i jako zmocněná osoba)
- Karetní transakce včetně kreditních karet
- Zůstatky na bankovních účtech (účetní zůstatek, disponibilní zůstatek včetně karetních blokací)
- Oznámení o pohybech na účtu přes API
Informace o transakční historii poskytujeme k běžným účtům našich klientů.
- Služby KB Business API jsou určené pouze pro fyzické osoby podnikající (FOP) nebo právnické osoby (PO).
- Pokud obsluhujete účty jako zmocněná osoba, můžete být i fyzickou osobou, ale majitel účtů musí být vždy FOP nebo PO.
- Využívat službu můžete, vlastníte-li aspoň jeden z kanálů našeho původního bankovnictví (MojeBanka, MojeBanka Business nebo Profibanka). Taky je třeba mít aktivní některou z autentizačních metod, například KB Klíč.
- Doporučujeme dodržovat pravidla obezřetného přístupu k bezpečnosti dat a systémů. Naše doporučení najdete v dokumentu Pravidla obezřetného přístupu.
Pokud obsluhujete účty v aplikaci MojeBanka / MojeBanka Business, aktivace služby i přiřazení účtů probíhá v aplikaci třetí strany. V aplikacích KB není potřeba nic nastavovat.
Účetní systémy a aplikace třetích stran
Podrobně o konkrétních účetních systémech a aplikacích
Technická dokumentace
Specifikace a podmínky pro implementaci API služeb do aplikací najdete na této stránce vytvořené speciálně pro vývojáře
Potřebujete radu nebo jste nenašli, co jste hledali?
- Více informací najdete na stránce Časté dotazy.
- Pro informace ohledně nastavení vašich účetních systémů prosím kontaktujte zákaznické linky těchto systémů, kde vám podají přesné informace.
- Pro informace ohledně fungování služeb KB Business API se obraťte na api@kb.cz.