Greenwashing jako riziko, které se vyplatí řešit

Webinář konaný 23. června 2022

Téma webináře

Greenwashing je rizikem, kterému je třeba věnovat pozornost, a to i v kontextu s finančními výsledky podniků. Greenwashing může snižovat důvěru ve značku nebo mít negativní dopad na reputaci firmy. Žádná firma nechce být nařčena z klamání spotřebitele, čelit kvůli greenwashingu poklesu tržeb z důvodu zákaznických bojkotů nebo protestům nevládních organizací.

Dozvíte se

  • Co je to greenwashing a jaké má podoby?
  • Jaké jsou příklady greenwashingu, ze kterých se lze poučit?
  • Jak greenwashingu předcházet?
  • Greenwashing je o komunikaci, ale jak souvisí s dalšími týmy ve firmě?
Vystoupí

  • Ivana Hekerle, spoluzakladatelka CIRA Advisory
  • Vladimír Víšek, spoluzakladatel No Greenwashing a manažer udržitelnosti v Prusa Research