Události se mění v rychlém sledu
a my s nimi
držíme krok

Máme pro vás rozcestník
nejčastěji kladených otázek

Vážení klienti,

i ve stávající epidemiologické situaci zůstávají naše pobočky stále otevřené. Návštěva pobočky mimo váš okres je umožněna na základě výjimky z usnesení vlády.
Více informací najdete níže.

Odložení splátek

Nebo jejich snížení u spotřebitelského úvěru či hypotéky

Pobočky a bankomaty

Zjistěte, zda je vaše pobočka či bankomat v provozu

Online služby

Co vše u nás vyřídíte online?

Finanční test

Ověřte svoji finanční situaci

Mobilní banka

Jak obnovit heslo či zablokovaný přístup

KB Rádce

Tipy nejen z finančního světa

Aktuálně z Komerční banky

Návštěva pobočky mimo okres

Návštěva pobočky mimo váš okres je umožněna na základě výjimky z usnesení vlády – cesta za účelem vyřízení neodkladných úředních záležitostí, včetně zajištění nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých. V případě návštěvy pobočky mimo váš okres je nutné mít čestné prohlášení.

Čestné prohlášení ke stažení:

Čestné prohlášení  (MS Word)
Čestné prohlášení (PDF)

Všechny vzory čestných prohlášení jsou k dispozici na stránkách MVČR.

*Pro čestné prohlášení můžete využít vzor, nebo stačí i prohlášení napsané rukou; Pro prokázání nezbytnosti vaší cesty můžete k prohlášení doložit potvrzení o schůzce, které jsme vám zaslali.

Naše pobočky zůstávají i v této situaci otevřené

Otevírací doba poboček Komerční banky k 1. 3. 2021

Pondělí          09:00 – 12:00                       13:00 – 17:00
Úterý              09:00 – 12:00
Středa            09:00 – 12:00                       13:00 – 17:00
Čtvrtek           09:00 – 12:00
Pátek             09:00 – 12:00                       13:00 – 15:00

Upravená otevírací doba umožní zajistit provoz ve všech 241 pobočkách. Otevírací dobu jsme zkrátili, abychom pro vás mohli udržet v provozu všechny pobočky s ohledem na možné zvýšení nedostupnosti našich bankéřů z důvodu nemoci, karantény nebo ošetřování člena rodiny. Opatření současně umožní pracovat z domova většímu počtu zaměstnanců KB, kteří mohou klienty obsluhovat vzdáleně.

Před návštěvou si prosím ověřte aktuální stav otevírací doby pobočky na stránce Pobočky a bankomaty.

V případě vyřízení neodkladných finančních záležitostí jsme vám plně k dispozici. Zároveň jsme připraveni s vámi většinu našich služeb vyřešit vzdáleně, a proto nás neváhejte kontaktovat na Zákaznické lince 800 521 521.

Při návštěvě poboček platí zvýšená hygienická opatření a povinnost nosit dostatečnou ochranu úst a nosu v podobě nanoroušky či respirátoru třídy FFP2. Současně bychom vás rádi požádali v zájmu eliminace možných rizik, abyste nevstupovali do prostor pobočky, pokud jste v karanténě. Prosíme, aby do prostor poboček vstupovali pouze klienti s požadavkem na službu a jejich doprovod (pokud je to možné) vyčkal před pobočkou. V prostorách pobočky mezi sebou dodržujte stanovené rozestupy a bezpečnou vzdálenost alespoň 2 metry.

Ukládání hotovosti

Pro uložení hotovosti lze také využívat naše vkladové bankomaty. Aktuálně jich provozujeme nejvíce v ČR - 457 a to včetně 4 drive-up bankomatů, které umožňují výběry a vklady přímo z okénka automobilu.

Přehled všech bankomatů

Momentálně je k dispozici 241 našich poboček (situace k 10. 12. 2020). Naše bankomaty, včetně těch vkladových, jsou vám ale stále k dispozici.

Celou řadu požadavků vyřídíte on-line - ať už jde o osobní finance nebo jste podnikatel/menší firma či větší firma/instituce - bez nutnosti chodit na pobočku. Doporučujeme, abyste naše pobočky v současné době navštěvovali pouze s neodkladnými záležitostmi. Před návštěvou si zkontrolujte, jestli je vámi zvolená pobočka otevřená a její provoz není nijak omezen.

Provoz pokladen ověříte tak, že si při vyhledávání pobočky zapnete v horní liště filtr S pokladnou. Informace pro vás každou hodinu aktualizujeme.

Uvědomujeme si, že momentální situace může u mnohých lidí i firem vést k výpadku příjmů. Nově je možné na základě zákona využít ochranné doby, a to do 31.10.2020 nebo do 31.7.2020. Po dobu ochranné doby budete mít odloženy splátky úvěrů. Odklad splátek je účinný od  prvního dne následujícího měsíce po podání oznámení, že chcete ochrannou dobu využít. Veškeré informace najdete v odkazech níže.

Vážení klienti,

v případě reklamace transakce provedené platební kartou, kdy jste si objednali zboží nebo službu a tato vám nebyla v souvislosti se současnou pandemickou situací poskytnuta, kontaktujte prosím nejdříve obchodní místo,  které mělo danou službu nebo zboží poskytnout. Může dojít ke vzájemné dohodě mezi vámi a obchodníkem nebo i k posunutí termínu. Pro podání reklamace je dle pravidel karetních společností důležité, abychom spolu s reklamací poskytli potvrzení obchodníka, že zboží nebo služba nebude poskytnuta nebo přesunuta. Pokud obchodní místo nereaguje na vaše dotazy, zašlete nám komunikaci prokazující tuto skutečnost. Např. vámi odeslaný e-mail.

Jestliže po vás obchodník po vyhlášení bankrotu požaduje přihlásit se do insolvenčního řízení, které již bylo nebo teprve bude vyhlášeno, je nutné, abyste tuto proceduru podstoupili. Reklamace ze strany Komerční banky pak může být zahájena teprve ve chvíli, kdy vás insolvenční správce písemně vyrozumí o skutečnosti, že v rámci insolvenčního řízení nebudete v záležitosti vaší reklamace odškodněn.

Reklamaci se všemi požadovanými podklady máte následně možnost podat prostřednictvím internetového, mobilního bankovnictví nebo na pobočce Komerční banky.

Děkujeme.

Vzhledem k současné situaci (způsobené pandemií) je komplikované cestovat do zahraničí a plně tak využívat cestovní pojištění na Zlatých, Platinových a Infinite kartách od KB. Rozhodli jsme se proto, že do 31. 12. 2020 rozšiřujeme krytí některých rizik i na území České republiky. V rámci tuzemské dovolené tak mohou klienti uplatnit pojištění například na:

  • storno zájezdu
  • pojištění odpovědnosti
  • úrazové pojištění

Dále jsme přidali pojištění i tří nových rizik​ pro dovolené v Česku.

  • Úrazové pojištění pro případ poškození úrazem – Pokud se vám při čerpání tuzemské dovolené stane vážnější úraz jako je například zlomenina, přetržení či natržení vazů, vymknutí kolene apod., vyplatíme vám „bolestné“. Výše bolestného bude záviset na vážnosti zranění. Toto pojištění se nevztahuje na drobné úrazy typů odřeniny, pohmožděniny, výrony apod.
  • Pojištění nevyužité dovolené – Pokud budete nuceni přerušit vaši probíhající tuzemskou dovolenou ze závažných důvodů, jako je například hospitalizace, smrt osoby blízké nebo škody na vašem majetku způsobené například živelnou událostí (ve výši nad 200 000 Kč), získáte kompenzaci 500 Kč až do maximálního limitu ve výši 5000 Kč za každý nevyužitý den dovolené
  • Pojištění zavazadel – vaše zavazadla máte v průběhu tuzemské dovolené pojištěna pro případ poškození, zničení či ztráty například při dopravní nehodě či živelné události. Pojištění se vztahuje i na případy odcizení zavazadel krádeží či loupeží.

Využití všech těchto výhod se vztahuje na případy, kdy máte objednaný nebo již čerpáte pobyt v ubytovacím zařízení.

Podívejte se na Předsmluvní informace a pojistné podmínky k tuzemskému CP, kde najdete potřebné informace a podmínky. V případě, že o toto dočasné rozšíření nemáte zájem, kontaktujte svého bankovního poradce.

Pokud můžete, zůstaňte teď radši doma. Celou řadu požadavků u nás vyřídíte sami a zcela on-line. Klikněte na kategorii, která se vás týká a podívejte se, co všechno vyřešíte bez návštěvy pobočky.

KB Klíč je aplikace pro chytré mobilní telefony, se kterou se jednoduše a bezpečně přihlásíte do internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, eTradingu a portálu MůjProfil.

KB Klíč nahrazuje dřívější přihlašování pomocí certifikátu. Pokud jste se doteď přihlašovali přes certifikát, můžete si KB Klíč sjednat on-line v portálu Můj Profil. V případě, že certifikát nemáte, můžete si KB Klíč sjednat na pobočce. Pro další informace o nastavení a používání se podívejte na stránku KB Klíč.

Aplikaci Mobilní banka si jednoduše nastavíte podle návodu na našem webu. Máme pro vás manuál pro iOS i Android.

Osobní certifikát v souboru již nevydáváme a od 17. dubna 2019 neumožníme ani jeho prodloužení. Dokud váš certifikát platí, můžete si sami on-line sjednat nový způsob přihlášení – KB Klíč nebo Bezpečnostní heslo. Oba způsoby přihlášení sjednáte také na pobočce.