Události se mění v rychlém sledu
a my s nimi držíme krok

Máme pro vás rozcestník
nejčastěji kladených otázek

Aktuálně z Komerční banky

V souvislosti s aktuální situací týkající se výskytu koronaviru COVID-19 chceme maximálně zachovat provoz klíčových služeb, tedy i v případě, že dojde k dalším omezením, budou služby KB fyzicky dostupné. Stále je vám k dispozici 235 z našich celkových 336 (aktuální stav k 24. 3. 2020).

V návaznosti na přijatá opatření vám bude k dispozici našich 110 poboček s pokladní službou.
Seznam poboček s dostupnou pokladní službou (445 kB, PDF)

Na všech těchto pobočkách jsme instalovali na přepážkách ochranná plexiskla, abychom maximálně zvýšili bezpečnost vás i našich zaměstnanců. 

Optimalizace počtu míst s pokladní službou je nezbytné opatření, které nám umožní sdílet kapacity a zajistit provoz těchto důležitých obchodních míst i v případě delšího trvání současného stavu. Seznam poboček s dostupnou pokladní službou najdete na tomto odkazu (445 kB, PDF). Současně vás žádáme, abyste si před návštěvou konkrétního obchodního místa ověřili aktuální stav na stránce Pobočky a bankomaty.

Pro uložení hotovosti lze také využívat naše vkladové bankomaty. Aktuálně jich provozujeme nejvíce v ČR - 395 a to včetně 4 drive-up bankomatů, které umožňují výběry a vklady přímo z okénka automobilu. Přehled všech bankomatů naleznete na tomto odkazu.

Nadále vás žádáme, abyste v souladu s vládními nařízeními, zvážili nutnost osobní návštěvy pobočky a realizovali ji pouze za účelem vyřízení neodkladných úředních záležitostí. A současně před návštěvou konkrétního obchodního místa ověřili aktuální stav na stránce Pobočky a bankomaty. Většinu našich služeb jsme schopni poskytnout i vzdáleně či prostřednictvím Kontaktního centra (800 521 521).

Současně bychom vás rádi požádali v zájmu eliminace možných rizik, abyste nevstupovali do prostor pobočky, pokud jste v karanténě. Prosíme, aby do prostor poboček vstupovali pouze klienti s požadavkem na službu a jejich doprovod (pokud je to možné) vyčkal před pobočkou. V prostorách pobočky mezi sebou dodržujte stanovené rozestupy a bezpečnou vzdálenost alespoň 2 metry.

Děkujeme za pochopení.
Aktualizace stránky: 24. března 2020 v 15:00 h

Vážení klienti,

v případě reklamace transakce provedené platební kartou, kdy jste si objednali zboží nebo službu a tato Vám nebyla v souvislosti se současnou pandemickou situací poskytnuta, kontaktujte prosím nejdříve obchodní místo,  které mělo danou službu nebo zboží poskytnout. Může dojít ke vzájemné dohodě mezi Vámi a obchodníkem nebo i k posunutí termínu. Pro podání reklamace je dle pravidel karetních společností důležité, abychom spolu s reklamací poskytli potvrzení obchodníka, že zboží nebo služba nebude poskytnuta nebo přesunuta. Pokud obchodní místo nereaguje na Vaše dotazy, zašlete nám komunikaci prokazující tuto skutečnost. Např. Vámi odeslaný e-mail.

Jestliže po Vás obchodník po vyhlášení bankrotu požaduje přihlásit se do insolvenčního řízení, které již bylo nebo teprve bude vyhlášeno, je nutné, abyste tuto proceduru podstoupili. Reklamace ze strany Komerční banky pak může být zahájena teprve ve chvíli, kdy Vás insolvenční správce písemně vyrozumí o skutečnosti, že v rámci insolvenčního řízení nebudete v záležitosti Vaší reklamace odškodněn.

Reklamaci se všemi požadovanými podklady máte následně možnost podat prostřednictvím internetového, mobilního bankovnictví nebo na pobočce Komerční banky.

Děkujeme.

Momentálně je k dispozici 235 z 336 našich poboček (situace k 24. 3. 2020). Naše bankomaty, včetně těch vkladových, jsou vám ale stále k dispozici.

Celou řadu požadavků vyřídíte on-line, bez nutnosti chodit na pobočku. Doporučujeme, abyste naše pobočky v současné době navštěvovali pouze s neodkladnými záležitostmi. Před návštěvou si zkontrolujte, jestli je vámi zvolená pobočka otevřená a její provoz není nijak omezen.

Provoz pokladen ověříte tak, že si při vyhledávání pobočky zapnete v horní liště filtr S pokladnou. Informace pro vás každou hodinu aktualizujeme.

Uvědomujeme si, že momentální situace může u mnohých lidí i firem vést k výpadku příjmů, a proto vám nabízíme tříměsíční odklad splátek vašich úvěrů. Veškeré informace najdete v odkazech níže.

Pokud můžete, zůstaňte teď radši doma. Celou řadu požadavků u nás vyřídíte sami a zcela on-line. Klikněte na kategorii, která se vás týká a podívejte se, co všechno vyřešíte bez návštěvy pobočky.

KB Klíč je aplikace pro chytré mobilní telefony, se kterou se jednoduše a bezpečně přihlásíte do internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, eTradingu a portálu MůjProfil.

KB Klíč nahrazuje dřívější přihlašování pomocí certifikátu. Pokud jste se doteď přihlašovali přes certifikát, můžete si KB Klíč sjednat on-line v portálu Můj Profil. V případě, že certifikát nemáte, můžete si KB Klíč sjednat na pobočce. Pro další informace o nastavení a používání se podívejte na stránku KB Klíč.

Aplikaci Mobilní banka si jednoduše nastavíte podle návodu na našem webu. Máme pro vás manuál pro iOS i Android.

Osobní certifikát v souboru již nevydáváme a od 17. dubna 2019 neumožníme ani jeho prodloužení. Dokud váš certifikát platí, můžete si sami on-line sjednat nový způsob přihlášení – KB Klíč nebo Bezpečnostní heslo. Oba způsoby přihlášení sjednáte také na pobočce.