- FAQ and Support
- Investments
- Co dělat když mi nepřišlo daňové potvrzení
Co dělat když mi nepřišlo daňové potvrzení
Potvrzení o platbách příspěvků na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření pro zdaňovací období od 1. 1. do 31. 12. daného roku rozesílá KB Penzijní společnost od poloviny ledna. Potvrzení je navíc k dispozici v aplikaci „Můj penzijní účet“ (WebGarant) v záložce „Daňové potvrzení“ (DP). Klientům KB je aplikace dostupná i prostřednictvím internetového bankovnictví MojeBanka.
Standardně zasíláme Daňové potvrzení klientům ve věku od 18 do 70 let, kteří alespoň v jednom měsíci v roce překročí vlastní příspěvek 1 000 Kč.
Nejčastějším důvodem nedoručení je, že klient nesplní podmínku pro uplatnění daňových úlev, a chybná adresa (poštovní nebo mailová). Pokud klient Daňové potvrzení neobdrží, lze si ho u Penzijní společnosti vyžádat telefonicky nebo mailem.