Ušetříte 3 564 Kč

Vedení účtu na 3 roky zdarma

Výběry z více než 2 000 bankomatů

Kontokorent nebo kreditní karta s limitem 50 000 Kč

50 tuzemských plateb měsíčně zdarma – včetně okamžitých

Antivirový program od IBM zdarma

Další výhody podnikatelského účtu

  • Vedení podnikatelského účtu máte na 3 roky zdarma, ušetříte tak přes 3 500 Kč

  • Zdarma vklady a výběry z více než 2 000 bankomatů KB, výběry ze sdílených bankomatů ostatních bank, včetně drive-in vkladových bankomatů

  • K podnikatelskému účtu získáváte automaticky debetní platební kartu

  • Možnost oddělit zadávání a schvalování plateb (např. když máte nastaveno že odchozí platby budete schvalovat vy i váš společník)

Rozjeďte své podnikání

  • ​Kreditní karta / kontokorent s limitem až 50 000 Kč nebo úvěr od 100 000 Kč do milionu už v prvním roce podnikání
  • Tvorba nebo a optimalizace webu se slevou 40 %, zaplatíte od 5 999 Kč
  • Platební tlačítko místo e-shopu za 990 Kč ročně
  • Platební terminál nebo brána až na rok zdarma
  • Fakturace i účetnictví online se slevou

Sjednejte si Profi účet pro začínající podnikatele

Po telefonu

Nechte vše na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Na pobočce

Domluvte si schůzku na den a čas, který vám vyhovuje.

Načítám

Vybrané položky ceníku

Měsíční cena za vedení účtu pro začínající podnikatele
0 / 99 Kč
Služba MojeKarta
45 ročně
Tuzemská elektronická odchozí / příchozí úhrada (nad rámec balíčku)
6 Kč
Elektronická odchozí / příchozí úhrada SEPA platba
6 Kč
Výběr hotovosti ve sdílené bankomatové síti
zdarma
Výběr hotovosti z bankomatu jiných bank v ČR a v Evropě
39 Kč
Vklad hotovosti v Kč uzavřeným obalem / nočním trezorem (mincí max 100 ks)
9 Kč

Pro koho je účet určený

Pro koho je účet určený

  • ​Účet pro začínající podnikatele je navržený na míru podnikatelům do 2 let od začátku podnikání.
  • Nezáleží na oboru, ve kterém podnikáte, ani jakou právní formu vaše podnikání má – jestli jste živnostník (OSVČ) nebo firma (obchodní společnost, např. s. r. o. apod.).

Proč mít firemní účet

Proč je dobré mít podnikatelský účet už jako jako začínající podnikatel

Podnikatelský účet sice jako OSVČ ze zákona mít nemusíte, ale hodí se ho mít pro oddělení osobních a firemních financí. S podnikatelským účtem navíc získáte dobrý přehled o tom, jak si na tom vaše začínající firma stojí. A vy, vaše účetní nebo finanční úřad při kontrole máte přehled pouze o firemních financích a ne o vašich soukromých nákupech.

Nastartujte se

Nastartujte se

ZJISTIT VÍCE

Co se hodí pro podnikání

Založení účtu pro firmy a podnikatele

  • Zavolejte nám nebo si domluvte schůzku na pobočce
  • Jak probíhá založení účtu krok za krokem

Potřebné dokumenty k založení účtu

  • Pro nové i stávající klienty 
  • Kompletní seznam dokumentů na jednom místě

PŘEČTĚTE SI VÍC O ÚČTECH

Bankovní účty pro OSVČ a drobné podnikatele

Podnikatelský účet sice podle zákona mít nemusíte, ale jako drobným podnikatelům, freelancerům či třeba řemeslníkům vám dokáže podnikání ulehčit. Připravili jsme pro vás několik bankovních účtů s nabídkou aplikace Fakturoid na tvorbu i správu faktur.

Platební terminál k podnikatelskému účtu

Většina lidí ráda platí kartou, mobilem nebo hodinkami. Je to rychlejší, pohodlnější a také bezpečnější. Platební terminál vám usnadní prodej, účetnictví a pomůže vám získat nové klienty nebo i zvýšit tržby.

Finanční úřady a jejich bankovní účty

Přečtěte si, kde najít správné číslo účtu vašeho finančního úřadu, správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny. Pokud jste se přihlásili k paušální dani, platíte měsíčně jen jeden odvod přímo na finanční úřad.

Hodí se vědět

  • Získáte běžný účet v Kč s bezkontaktní platební kartou
  • Můžete zdarma využít možnost vlastního designu karty, pokud si účet založíte v období od 1. 1. do 31. 12. 2022
  • Součástí balíčku je elektronický výpis z účtu, zasílání informací v SMS nebo emailu
  • Vedení účtu zdarma na 3 roky, pokud si účet založíte v období od 1. 1. do 31. 12. 2022
  • Poradíme a pomůžeme s individuálním nastavením služeb
  • Podepisujte dokumenty elektronicky, jednoduše a bezpečně se službou MůjPodpis - 5 dokumentů každý měsíc zdarma (nutno službu aktivovat)

Jedná se o účet pro fyzické osoby, podnikatele a právnické osoby. Žadatel o produkt musí vlastnit platné IČO.

Připravte si:

  • 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz
  • doklad o podnikání (živnostenský list či výpis z obchodního rejstříku)

Podrobné informace o procesu založení účtu a přehled potřebných dokumentů najdete v sekci Podpora.

HODÍ SE MÍT