Jedna doména

mojebanka.kb.cz
jako nová adresa pro přihlášení do KB aplikací

 

Co se mění?

Od 23. ledna 2021 přesouváme naše aplikace internetového bankovnictví na jednu doménu. Zatímco do změny byl provoz na adrese https://www.mojebanka.cz, po změně dojde k přesunu na https://mojebanka.kb.cz. Pokud půjde všechno podle plánu, nebudete muset nic měnit a vše proběhne automaticky. V případě aplikací Profibanka a Přímý kanál jenom doporučujeme upozornit firemní IT.

DOTAZY

Pokud na svém PC využíváte antivirový program Eset, je pro správné fungování aplikace MojeBanka nutné provést jeho nastavení.  Podrobný postup naleznete v tomto návodu

Po úspěšnou komunikaci aplikace Přímý kanál je nezbytné provést jeho aktualizaci na verzi 27.0.3

1. ukončete přímý kanál

2. stáhněte a spusťte aktualizační soubor na verzi 27.0.3

3. znovu se přihlaste a ověřte funkčnost

Podrobný návod naleznete v návodu Jak aktualizovat Přímý kanál  (449 kB, PDF)