Nový koncept poboček

a digitálních službách

Zasedací místnosti a akustické boxy
zaručující soukromí při schůzkách

kavárnu


poradenství
Potřeby klientů se s nástupem digitalizace proměňují, a to i v oblasti bankovnictví. Proto jsme přišli s novým konceptem poboček. Stavíme ho na netradičním designu, technologiích a moderním způsobu komunikace se zákazníky založeným především na poradenství a digitálních službách.
Vstupujeme do éry udržitelnosti a ohleduplnosti k přírodě. A to jak zdrojů a materiálů, tak i financí. Důraz klademe na využití technologií, které spoří energie, například osvětlení. Kvalitu vzduchu zlepšují květiny a na podlahy používáme koberce z recyklovaného nylonu. Velkou podporu u nás má digitální, bezpapírová komunikace.
S novým konceptem jde ruku v ruce obslužný model, který podporuje poradenský přístup ke klientům. Měníme náš způsob práce tak, abychom se přizpůsobili vašim aktuálním potřebám a většinu věcí jste mohli řešit online. Pokud k nám ale zavítáte osobně, můžete se těšit na moderní prostředí a osobní přístup našich zaměstnanců.
Poskytujeme profesionální poradenství s využitím finančního průvodce a klienty při každé příležitosti učíme, jak obsluhovat svůj účet v mobilním bankovnictví.
V současnosti pro vás připravujeme také možnost vzdáleného poradenství. S bankovním poradcem se tak brzy budete moci spojit odkudkoli.
Se všemi těmito novinkami se už teď setkáte na několika pobočkách. Do konce roku 2027 plánujeme v rámci nového konceptu zmodernizovat další vybrané pobočky.