Nový koncept poboček
a digitálních službách
Zasedací místnosti a akustické boxy
zaručující soukromí při schůzkách
kavárnu
poradenství
Svět se za posledních pár let výrazně proměnil a s ním také potřeby klientů, a to i v oblasti bankovnictví. Proto jsme přišli s novým konceptem poboček. Stavíme ho na netradičním designu, technologiích a moderním způsobu komunikace se zákazníky založeným především na poradenství a digitálních službách.
Vstupujeme do éry udržitelnosti a ohleduplnosti k přírodě. A to jak zdrojů a materiálů, tak i financí. Důraz klademe na využití technologií, které spoří energie, například osvětlení. Kvalitu vzduchu zlepšují květiny a na podlahy používáme koberce z recyklovaného nylonu. Velkou podporu u nás má digitální, bezpapírová komunikace.
S novým konceptem jde ruku v ruce obslužný model, který podporuje poradenský přístup ke klientům. Měníme náš způsob práce tak, abychom se přizpůsobili vašim aktuálním potřebám a většinu věcí jste mohli řešit online. Pokud k nám ale zavítáte osobně, můžete se těšit na moderní prostředí a osobní přístup našich zaměstnanců.
Naši bankéři budou spíše vašimi rádci nebo finančními kouči a pomohou vám v případě samoobsluhy. Pobočka tak nabízí komplexní služby včetně poradenství klientům z řad fyzických i právnických osob. Snažíme se také vyjít vstříc našim handikepovaným klientům a tam, kde je to jen trochu možné, budujeme bezbariérové přístupy.
Zasedací místnosti jsou technologicky vybavené také pro vzdálené poradenství. Díky tomu se můžete snadno setkat i s poradci ze vzdálenějších lokací.
Se všemi těmito novinkami se už teď setkáte na pobočkách v Praze, Přerově, Břeclavi, Domažlicích, Brně, Vrchlabí, Strakonicích a Mostu. Další pobočky v novém konceptu budou brzo následovat.