V KB máme chytřejší inkaso

Stalo se vám někdy, že se neprovedlo inkaso na vašem účtu a vy jste se o tom dozvěděli až díky upomínce? V KB se vám to už nestane, protože od prosince je naše inkaso chytřejší a bude myslet za vás.

5. 2. 2018 18:00
Témata

Od letošního prosince můžete klidně zapomenout na zakládání povolení inkasa. Máme pro vás jednoduché řešení! Vždy před prvním inkasováním vám pošleme emailové, sms nebo PUSH oznámení s upozorněním, že je potřeba povolení založit, aby se inkaso správně provedlo. Na založení povolení budete mít pět obchodních dnů, což je dostatečně dlouhá doba.

Při zakládání povolení už nebudete muset hledat smlouvy nebo faktury s platebními instrukcemi od příjemce inkasa, protože celé povolení za vás předem vyplníme už před prvním provedením. Vaším úkolem bude pouze jeho kontrola a následné potvrzení.

Nově se také můžete rozhodnout, jestli si nastavíte klasické trvalé povolení a nebudete se tak muset starat o další inkasa, která proběhnou automaticky, nebo jestli budete chtít kontrolovat a autorizovat každé následující inkaso zvlášť. Budete tak mít dokonalý přehled o všech odchozích inkasech z vašeho účtu.

Detailně vás budeme informovat i v případě, že už máte inkaso nastavené, ale nemáte třeba zůstatek pro jeho provedení. V oznámení vám sdělíme přesný důvod neprovedení. Všechna provedená i neprovedená inkasa najdete přehledně v menu Platby – Inkasa – Avíza inkas pro plátce. Zde budete mít možnost pro neprovedená inkasa založit nebo změnit povolení.

Tohle všechno umíme od prosince v aplikaci MojeBanka a pevně věříme, že se nám podaří chytré inkaso spustit od dubna 2018 i v Mobilní bance, kde budou mít nové funkce chytrého inkasa ještě větší smysl. Doslova na pár kliknutí, bez nutnosti cokoliv vymýšlet, psát nebo doplňovat, pouze předem vyplněné povolení inkasa zkontrolujete, autorizujete a inkaso se okamžitě provede.