K zpracování plateb prostřednictvím aplikace MojePlatba dochází okamžitě. Pokud má obchodník účet u Komerční banky, obdrží platbu na svůj účet během několika minut (nebo v zákonné lhůtě na účet u jiné banky). Platba je pro obchodníka garantovaná - Komerční banka provádí blokaci prostředků na účtu klienta i v případě, že není možné provést okamžitý převod (například v době nočního zpracování dat nebo o víkendu). Zavedení služby navíc nevyžaduje zbytečně rozsáhlé zásahy do IT systémů.
Komerční banka je jednou z nejefektivnějších univerzálních bank ve střední Evropě. Poskytuje klientům komplexní služby v oblasti drobného, podnikového a investičního bankovnictví. Celkem 8 843 zaměstnanců skupiny Komerční banky obsluhuje více než 2,7 milionu klientů, kteří mohou využít rozsáhlé sítě 398 obchodních míst v celé České republice. KB nyní provozuje 682 bankomatů. Více než 972 000 klientů využívá jeden z kanálů přímého bankovnictví.
KB je součástí skupiny Société Générale, která je jednou z největších bankovních skupin v eurozóně (podle tržní kapitalizace). Jejích 163 000 zaměstnanců obsluhuje na celém světě více než 30 miliónů individuálních klientů.