Komerční bance roste počet klientů s mobilním bankovnictvím, má jich nejvíce v ČR

Počet klientů, kteří v Komerční bance (KB) používají některou z aplikací mobilního bankovnictví - Mobilní banka (občané) nebo Mobilní banka Business (podnikatelé a firmy), překročil hranici 550 tisíc uživatelů. Podle přehledu počtu klientů s instalovanou aplikací mobilního bankovnictví v jednotlivých bankách, zveřejněném na serveru mediar.cz, je Komerční banka lídrem v České republice. Na druhém místě je Česká spořitelna (323 tisíc klientů), třetí příčka patří Air Bank (300 tisíc klientů). Od září navíc spouští KB další vylepšení.

17. 9. 2018 11:15

„Velký zájem o naše aplikace mobilního bankovnictví vychází jednak ze snahy co nejrychleji implementovat nejnovější inovace, jako je například přihlašování a potvrzování transakcí otiskem prstu nebo face ID, ale také z přehlednosti a uživatelské přívětivosti aplikací nebo z maximálního důrazu na bezpečnost. Protože právě bezpečnost má a bude mít v oblasti bankovních a finančních služeb tu nejzásadnější přidanou hodnotu, nabízíme klientům bezpečnostní řešení Trusteer od IBM.“

Mojmír Prokop, Manažer Distribučních kanálů a Customer Intelligence v KB

Od září připravila Komerční banka další vylepšení aplikací pro mobilní bankovnictví. Nově je možné například reklamovat transakce platební kartou nebo jednoduše si navýšit měsíční příspěvek na penzijní spoření včetně úpravy trvalého příkazu. Díky automatickému načtení čísla karty lze také jednoduše povolit platby přes Google Pay a při odeslání SEPA platby už není potřeba vyplňovat zemi příjemce. Navíc vylepšená aplikace na platformě Android zabírá výrazně méně místa v paměti mobilního telefonu.