Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše”. Cookies můžete také odsouhlasit jednotlivě. Upravit nastavení
Komerční banka (KB) výrazně rozšiřuje počet poboček, které zlepšují přístup ke sluchově postiženým klientům. Na více než 60 nejvýznamnějších pobočkách je nyní k dispozici bezplatná služba eScribe. Jednání mezi klientem a bankovním poradcem je v on-line režimu převáděno do písemné formy. Neslyšící klient bude moci nyní pohodlně a samostatně komunikovat se svým poradcem. Službu zajišťuje ve spolupráci se sociální firmou Transkript online, která je úspěšným zaměstnavatelem nevidomých rychlopísařů.
„Služba funguje opravdu jednoduše. Klient požádá bankovního poradce o přepis mluvené řeči, který se telefonicky spojí s přepisovatelem společnosti Transkript. Oba pak sledují doslovný přepis svého rozhovoru na monitoru počítače, můžou kdykoliv reagovat na podávané informace, mají jistotu, že nedošlo k nějakému nedorozumění a byly předány všechny informace. Službu není potřeba předem objednávat, je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin,“ uvedla Zuzana Čepelková, CSR manažerka Komerční banky.
Vlastní zkušenost s touto službou má i Karel L., který přišel o sluch v roce 2003:
„Když jsem se dozvěděl, že v Komerční bance zavedli přepis pro osoby s postižením sluchu, rozhodl jsem se změnit banku. V mé současné totiž přepis neumožňují. Často se stává, že mi někdo řekne třeba 20 slov, následně to zestruční a napíše na papírek pěti slovy, jako bych snad byl nějaký nechápavý. Já normálně mluvím, pouze neslyším. Potřebuji proto jen přepsat, co řekla druhá strana. Přepis v Komerční bance byl vyvolán téměř okamžitě, pracovnice pobočky byla velmi vstřícná. Mé nadšení vzbudil hlavně fakt, že přepis v KB je doslovný, což je obzvláště při jednání o financích velmi důležité.“
KB Klíč
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty