Více než třetina klientů Komerční banky ovládá svůj účet přes mobilní telefon

Komerční banka (KB) má již 600 tisíc klientů, kteří si stáhli a aktivovali aplikaci pro mobilní bankovnictví Mobilní banka nebo Mobilní banka Business. Znamená to, že nejmodernější aplikaci mobilního bankovnictví v ČR využívá již každý třetí klient banky. Za strmým nárůstem zájmu o mobilní bankovnictví KB, který odstartoval již v minulém roce, je unikátní a bezplatné bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a rovněž řada inovativních vychytávek, jako například Face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstů nebo propojení na chytré hodinky.

20. 12. 2018 10:30

„Mobilní bankovnictví využívá v Komerční bance 36 procent všech klientů, což je na českém trhu zdaleka nejvyšší číslo. Kromě důrazu na bezpečnost a inovativnost se zaměřujeme rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracujeme přímo s našimi klienty.“

David Barczi, odpovědný za rozvoj digitálních kanálů

Komerční banka byla jednou z prvních první bank v ČR, která umožňuje při ovládání účtu prostřednictvím mobilního telefonu autorizovat platební transakce nejen pouhým otiskem prstu, ale také Face ID. Výrazně se tím zrychluje a zjednodušuje schvalování plateb, a to při zvýšení bezpečnosti. Jako jedna z prvních bank v ČR zavedla KB možnost platby u obchodníků přes mobilní telefon. Dále jako první začala ve své aplikaci zobrazovat i bankomaty cizích bank (aktuálně Air bank a Česká spořitelna a další připravují) a umožnila online zamykání / odemykání platebních karet. V neposlední řadě pak KB umožnila zasílání reklamací plateb kartou plně online. Na začátek příštího roku plánuje Komerční banka spuštění plateb přes telefony Apple – Apple Pay.