K návrhu nových aplikací jsme přizvali tisícovku klientů KB i jiných bank. Výsledkem je rozložení funkcí tak, aby odpovídaly jejich potřebám. Mobilní banka a Mobilní banka Business jsou nyní výrazně jednodušší. Přehlednější ovládání navíc odpovídá zvyklostem uživatelů operačního systému Android. Aplikace podporují i nový systém Android 10.

„Po uživatelských testech prošly nové aplikace změnou grafiky, přidali jsme i moderní tmavý motiv, který šetří jak baterii, tak oči. V menu je jen pět položek. Přitom obsahuje výrazně víc funkčností, než tomu bylo doposud. Položky jsme do menu rozdělili a pojmenovali přesně podle výsledků testování s našimi klienty, ale i klienty ostatních bank,“ uvedl David Barczi, manažer Digitálních kanálů v KB.

Nové aplikace Komerční banky umožňují například:

  • možnost přihlásit se pomocí rozpoznání obličeje na telefonech s operačním systémem Android 9.0 a vyšší;
  • nový maximální denní limit pro platby až do výše 500.000 Kč (stávající max. limit byl 300.000 Kč, nové limity platí i pro iOS);
  • zobrazení PIN k platebním kartám;
  • zobrazení doplňkových služeb k platebním kartám (pojištění ke kartám, asistenční služby atd.);
  • výpisy a daňové potvrzení k účtům a produktům KB a finanční skupiny;
  • přehlednější detaily transakcí;
  • hlavní účet se třemi nejpoužívanějšími funkcemi na jedno ťuknutí (Platba, QR platba, Zaplať mi);
  • opakované zpracování příkazů (při nedostatku peněz bude banka platbu opakovaně zkoušet zaúčtovat i v následujících dvou obchodních dnech).

      

Více informací 

Pavel Zúbek
Vedoucí externí komunikace
Tel.: +420 955 532 009
E-mail: pavel_zubek@kb.cz