Společný projekt Komerční banky, agentury Wunderman Thompson a orchestru PKF – Prague Philharmonia From the Future World získal v letošním ročníku ADC Creative Awards 2020 hned tři ocenění. Reklama k projektu, který s pomocí umělé inteligence dokončil neúplné dílo skladatele Antonína Dvořáka, obdržela Louskáčka v kategorii Sound & Music (Craft). K tomu přidala stříbrnou příčku v kategorii Innovation a bronz v kategorii Brand Experience.

„Získaných ocenění za projekt From the Future World si velmi vážíme, protože se nám v tomto případě podařilo zrealizovat minimálně v České republice naprosto unikátní projekt. Navíc jde o událost s velmi silným mezinárodním přesahem, neboť přirozeně a přitom sofistikovaně propojuje hned několik, na první pohled možná nesourodých, oblastí. Jednotícími prvky jsou přitom krásná a nadčasová hudba Antonína Dvořáka, umělá inteligence a pohled do budoucna. A právě prvky umělé inteligence využíváme i my, abychom našim klientům mohli přinášet služby a produkty From the Future World,“ uvedl David Šmahel, manažer Marketingové komunikace v KB.

„Současně děkujeme partnerům projektu, agentuře Wunderman Thompson a orchestru PKF – Prague Philhamonia, protože bez jejich nápadů a zapálení by nebylo možné takto ojedinělou věc realizovat,“ doplnil David Šmahel.

Za unikátním kulturním projektem From the Future World stojí trojlístek realizátorů: Komerční banka, Wunderman Thompson a orchestr PKF – Prague Philhamonia. Realizátoři projektu přišli s inovativním nápadem – vzít část nedokončeného Dvořákova díla a pomocí umělé inteligence jej doplnit o zcela nové hudební věty. Vznikl unikátní, a hlavně rozsáhlý kulturní projekt AIVA / Antonín Dvořák: From the Future World op. 71, který nemá v ČR obdoby.

Pavel Zúbek
Komunikace KB
mob.: +420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz