Prostřednictvím BankID NOTIFY bude KB se souhlasem klienta společnosti Bankovní identita, a.s. sdělovat, že se u klienta změnily jeho údaje na základě aktualizace ze základních registrů státu. Bankovní identita, a.s. pak tuto informaci předá service providerům a ti si budou moci aktualizované údaje od klienta vyžádat. Služba bude spuštěna na počátku prosince a KB bude jednou z prvních bank v ČR, které ji umožní.
Komerční banka spustila možnost využít bankovní identitu pro své klienty ve službách mimo banku 19. března 2021. Od té doby se pomocí ní ke komerčním a státním službám přihlásilo téměř 120 tisíc jejích klientů, kteří realizovali na 610 tisíc operací přihlášení nebo ověření své totožnosti plně digitálně. Přes Bankovní identitu mohou klienti Komerční banky využívat nejen Daňový portál Finanční správy, ale i eportál ČSSZ a Portál občana se všemi jeho službami a celou řadu dalších služeb e-governmentu, které přibývají. Od srpna 2021 navíc KB klientům umožňuje využít Bankovní identitu i v komerčních službách prostřednictvím služeb BankID. Nejnověji pak banka nabídla možnost online založení účtu.