17. 2. 2021
13:00

Od února mohou všichni uživatelé internetového bankovnictví KB MojeBanka využít zbrusu novou funkci – fulltextové vyhledávání. Komerční banka tímto vylepšením reaguje na poptávku ze strany klientů.

Najít konkrétní platbu v internetovém bankovnictví bývá oříšek. Ne tak u Komerční banky, která v únoru spustila možnost fulltextového vyhledávání ve své aplikaci MojeBanka.

Pravidelně zjišťujeme spokojenost uživatelů s internetovým bankovnictvím, a i na základě jejich požadavků aplikaci upravujeme. Nejvíc jim chyběla možnost najít platby zadáním libovolného textu. S fulltextovým vyhledáváním jim tuto možnost přinášíme. Po testovací době na přelomu roku, kdy jsme si ověřili přínos nové funkce, jsme ji nyní zpřístupnili všem uživatelům,“ vysvětluje Michal Novák zodpovědný za aplikaci internetového bankovnictví v Komerční bance.

Kromě rychlého dohledání platby přináší fulltextové vyhledávání také součet všech vyhledaných plateb i možnost platbu snadno zopakovat. V internetovém bankovnictví MojeBanka mohou klienti Komerční banky vyhledávat platby podle názvu obchodníka, jména příjemce i odesílatele, popisu platby, data, čísla účtu i symbolů, a to i podle více výrazů najednou.

Pavel Zúbek
Komunikace KB
mob.: +420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz