Komerční banka zvítězila v desátém ročníku prestižního ocenění Fincentrum Banka roku. V dosavadní desetileté historii ocenění jde již o čtvrté absolutní vítězství Komerční banky.

Odborná porota ocenila stabilitu banky, její přístup ke klientům i inovace v produktové nabídce.

„V Komerční bance jsem něco málo přes dva měsíce. Zisk titulu Banka roku 2011 tak vnímám především jako zasloužené ocenění každodenní práce skoro devíti tisícovek zaměstnanců celé skupiny,“ uvedl Charles-Pierre Serain, výkonný ředitel pro Marketing, Komunikaci a Business Development Komerční banky.

V právě zveřejněných výsledcích k 30. 9. 2011 prokázala Komerční banka svou schopnost a odhodlání poskytovat svým klientům financování i v době, která je plná makroekonomické i regulatorní nejistoty. Meziroční růst celkového objemu poskytnutých úvěrů o 11,9 % na 435,1 mld. Kč, čistý zisk za 9 měsíců roku 2011 převyšující 7 mld. Kč, kapitálová přiměřenost na úrovni 16 % i celá řada produktových novinek dokazují, že je prestižní titul Banka roku 2011 v dobrých rukou.

V krátké době uplynulých měsíců byla Komerční banka oceněna hned několikrát. Na konci srpna zvýšila agentura Standard & Poor’s ratingové hodnocení dlouhodobé úvěruschopnosti Komerční banky z A na A+ a potvrdila stabilní výhled. Komerční banka tak má z českých bank nejlepší hodnocení v souhrnu ratingů udělených třemi největšími ratingovými agenturami.

„Prvenství v podobných oceněních a žebříčcích je uznáním každodenní práce a společného úsilí zaměstnanců KB poskytovat klientům ty nejlepší služby na českém trhu. Věřím, že v právě v KB získávají pojmy jako kvalita služeb, odborné poradenství či flexibilita služeb reálný obsah,“ dodal Charles-Pierre Serain.