Komerční banka zaznamenává zvýšený zájem o dobíjení předplacených karet mobilních operátorů prostřednictvím svých služeb

Tisková zpráva

Nárůst klientů, kteří využívají služeb banky, umožňujících dobíjení kreditů pro předplacené karty mobilních telefonů, zaznamenala v uplynulých týdnech Komerční banka. U dobíjení prostřednictvím bankomatů zde dokonce došlo v meziročním srovnání 1. čtvrtletí k nárůstu o téměř 40 %!

Dobíjení kreditu mobilních telefonů umožňuje KB pro všechny operátory na celkem 677 provozovaných bankomatech. Dobití na bankomatu lze uhradit jakoukoliv kartou VISA nebo MasterCard / Maestro. Službu mohou využívat i klienti jiných bank i držitelé karet vydaných v zahraničí. Za provedení dobití se neúčtuje držiteli žádný poplatek. Stejné možnosti nabízí klientům i aplikace internetového bankovnictví MojeBanka.

„Přestože se nabídka možností financování provozu mobilních telefonů stále rozšiřuje, nepatří předplacené karty rozhodně k málo využívaným způsobům. Naopak dlouhodobě sledujeme trvalý zájem o možnosti dobíjení kreditů, zejména pak prostřednictvím našich bankomatů,“ uvedl Radko Belada, vedoucí Marketingu pro retailové bankovnictví Komerční banky.

KB dále umožňuje i dobíjení mobilních telefonů na vybraných platebních terminálech u obchodníků akceptujících platební karty prostřednictvím KB. Výhodou pro zákazníky je rychlost, nulový poplatek a on-line řešení, díky kterému ihned zákazník ví, že dobití proběhlo úspěšně. Dobití přes platební terminál u obchodníka je možné uhradit hotově nebo platební kartou.