Specializovaná pobočka KB pro cizince vstupuje do druhého roku provozu a obsluhuje již 1 300 klientů

Tisková zpráva

Komerční banka obsluhuje prostřednictvím specializované pobočky pro cizince EXPAT Premium Branch již 1 300 zahraničních klientů. Pracoviště, které bylo otevřeno v Praze ve Štěpánské ulici v květnu loňského roku, nabízí klientům z řad cizinců kromě široké škály produktů a služeb KB řadu dalších výhod včetně komunikace v pěti světových jazycích.

Specializované pracoviště EXPAT Premium Branch vzniklo na základě snahy zvýšit kvalitu obsluhy cizinců s dlouhodobým pobytem v České republice. Jejím cílem je nabídnout klientům v tomto segmentu nejen širokou škálu produktů a služeb, ale především vysoce profesionální přístup k jejich individuálním požadavkům. Mezi standardní služby patří komunikace v anglickém, francouzském, německém jazyce, španělském a ruském jazyce, dokumenty v angličtině, provozní doba přizpůsobená nárokům zákazníků i vyhrazená parkovací místa pro klienty pobočky.

„Rostoucí počet klientů z řad cizinců nás velmi těší a potvrzuje, že rozhodnutí zřídit specializované pracoviště bylo správné. Počítáme proto s pokračováním tohoto konceptu i v budoucnu“, uvedl Vladimír Jeřábek, člen představenstva KB a náměstek generálního ředitele.

Komerční banka zahraničním klientům dále nabízí na vybraných pobočkách specializované pracoviště Foreign Customer Desk, kde jsou k dispozici jazykově vybavení bankovní poradci.

Bližší informace o možnostech služeb pro cizince získáte na bezplatné informační lince 800 1111 66 nebo na webu www.kb.cz.