V rámci konceptu MojeOdměny vrací KB svým klientům poplatky za výběry z vlastních bankomatů KB v případě, že platí kartou aktivně u obchodníků. Klienti tak mohou ušetřit 9 korun za každý výběr. Po zlevnění prestižních zlatých karet v lednu 2011 přidává Komerční banka k těmto kartám další podstatnou výhodu: nově vrátí KB držiteli zlaté karty zpět poplatek za výběr nejen z vlastních bankomatů KB, ale ze všech bankomatů na území ČR (standardní výše poplatku je 39 Kč).
Do zvyšování pohodlí klientů investuje KB i v další oblasti. Uživatelé internetového bankovnictví MojeBanka budou moci nově sjednat velice atraktivní pojištění platebních karet a pojištění pravidelných plateb on-line bez nutnosti navštívit pobočku. Další chystanou novinkou, která bude nasazena ještě v letošním roce, budou nové bankomaty, které umožní v Praze, Brně a Plzni klientům vkládat hotovost na účet i mimo otevírací dobu pobočky prostřednictvím platební karty. Na základě poptávky klientů dojde také k rozšíření počtu zahraničních měn, ve kterých je možné provádět platby do zahraničí, o chorvatskou kunu.
Od 1. června dochází ke zvýšení cen u skupiny transakčních položek, u kterých ve většině případů místo klienta zadává transakci zaměstnanec banky. Protože chce Komerční banka tyto služby i nadále nabízet ve stejné kvalitě, zvyšuje ceny těchto položek tak, aby lépe odpovídaly skutečným nákladům. Zvýšena bude cena platby zadané na papírovém nosiči na 39 Kč a platby zadané telefonicky na 19 Kč. Do ceny se promítnou také náklady spojené s tiskem a zasíláním papírového výpisu – zde se zvýší poplatek o 5, respektive o 10 Kč za měsíc.