Novinky Komerční banky zpřístupní odměny širší skupině klientů

Tisková zpráva

Komerční banka představila změny sazebníku platné k 1. červnu 2012. Jejich cílem je zpřístupnit výhody konceptu MojeOdměny širší skupině klientů a zároveň umožnit dosažení vyšších odměn za používání běžných bankovních služeb. Dochází také k dalšímu zjednodušení sazebníku KB.

Majitelé balíčku MůjÚčet budou moci nově čerpat formou odměny zpět až 100 % poplatku za jeho vedení. Za každou splněnou podmínku pro získání bonusu vyplatí Komerční banka odměnu ve výši 25 % měsíčního poplatku za vedení účtu. Při splnění všech čtyř podmínek tak získají klienti zpět celý měsíční poplatek za vedení účtu.

Pro snadnější dosažení na odměny upravuje Komerční banka u balíčků MůjÚčet a G2.2 jednu ze čtyř podmínek. Novou podmínkou je připsání jedné došlé platby na účet měsíčně1.

Absolventům vysokých škol usnadní Komerční banka využívat studentské konto G2.2 za zvýhodněných podmínek až do 30 let věku. Pro získání výhodného konta stačí nově absolventům předložit doklad o úspěšném dokončení studia bez ohledu na to, jak starý tento doklad je (doposud mohl být starý maximálně 1 rok).

„Po roce fungování dostáváme z trhu zpětnou vazbu, že se koncept MojeOdměny klientům líbí. Proto ho zpřístupňujeme dalším skupinám tím, že měníme obratovou podmínku. Nově tak není důležité, kolik si k nám klient posílá, ale odměnu dostává za každou částku. Pro aktivnější klienty jsme navíc připravili možnost, jak dosáhnout u balíčku MůjÚčet, našeho vlajkového produktu pro segment občanů, na vrácení až 100 % měsíčního poplatku za vedení účtu,“ uvádí Jozef Ryšavý, vedoucí Marketingového plánování a řízení cen Komerční banky.

V rámci konceptu MojeOdměny vrací KB svým klientům poplatky za výběry z vlastních bankomatů KB v případě, že platí kartou aktivně u obchodníků. Klienti tak mohou ušetřit 9 korun za každý výběr. Po zlevnění prestižních zlatých karet v lednu 2011 přidává Komerční banka k těmto kartám další podstatnou výhodu: nově vrátí KB držiteli zlaté karty zpět poplatek za výběr nejen z vlastních bankomatů KB, ale ze všech bankomatů na území ČR (standardní výše poplatku je 39 Kč).

Do zvyšování pohodlí klientů investuje KB i v další oblasti. Uživatelé internetového bankovnictví MojeBanka budou moci nově sjednat velice atraktivní pojištění platebních karet a pojištění pravidelných plateb on-line bez nutnosti navštívit pobočku. Další chystanou novinkou, která bude nasazena ještě v letošním roce, budou nové bankomaty, které umožní v Praze, Brně a Plzni klientům vkládat hotovost na účet i mimo otevírací dobu pobočky prostřednictvím platební karty. Na základě poptávky klientů dojde také k rozšíření počtu zahraničních měn, ve kterých je možné provádět platby do zahraničí, o chorvatskou kunu.

Od 1. června dochází ke zvýšení cen u skupiny transakčních položek, u kterých ve většině případů místo klienta zadává transakci zaměstnanec banky. Protože chce Komerční banka tyto služby i nadále nabízet ve stejné kvalitě, zvyšuje ceny těchto položek tak, aby lépe odpovídaly skutečným nákladům. Zvýšena bude cena platby zadané na papírovém nosiči na 39 Kč a platby zadané telefonicky na 19 Kč. Do ceny se promítnou také náklady spojené s tiskem a zasíláním papírového výpisu – zde se zvýší poplatek o 5, respektive o 10 Kč za měsíc.

„Klientům, pro které je cena důležitější, nabízí KB již tradičně levnější alternativy k těmto službám. Typickým příkladem jsou internetové transakce, trvalé příkazy a inkasa nebo elektronický výpis zdarma,“ dodává Jozef Ryšavý.

Kompletní přehled změn mohou klienti již nyní nalézt v sazebníku zveřejněném na internetových stránkách Komerční banky.

1) Místo dosavadní podmínky dosažení měsíčního očištěného kreditního obratu na účtu ve výši 7 500 Kč, resp. 15 000 Kč