Se založením účtu v Komerční bance pomohou nově videobankéři

Tisková zpráva

Komerční banka spustila službu Videobankéř. Zájemci o účet nebo kreditní kartu se díky ní mohou spojit on-line s bankovními poradci, kteří doporučí nejlepší produkt a pomohou vyplnit žádost. Pro využití služby není třeba instalovat zvláštní program, ani si předem objednávat čas virtuální schůzky.

Videobankéři pomohou se založením účtu nebo kreditní karty na stránkách https://www.kb-online.cz. Občané mohou on-line sjednat výhodný balíček MůjÚčet, studentský účet G2.2 nebo kreditní karty Lady karta a A karta. Podnikatelé mohou požádat on-line o otevření Profi účtu nebo účtu pro složení základního kapitálu nově vznikající společnosti.

Konzultace poskytne Videobankéř klientům prostřednictvím zvuku, obrazu (přes webkameru) a rozhraní pro chat. Videobankéř také s klientem on-line sdílí vyplňovaný formulář žádosti o založení účtu či karty. Videobankéři jsou připraveni vybrat s klientem nejvýhodnější produkt a zodpovědět případné dotazy k nabídce produktů KB.

Svým rozsahem a pohodlím pro klienty je služba Videobankéře na českém trhu unikátní. Zájemci o služby Komerční banky mohou plnohodnotně vizuálně komunikovat s bankovním poradcem z pohodlí domova či kanceláře. Mají možnost konzultovat své potřeby s kvalifikovaným odborníkem, který dobře zná bankovní produkty Komerční banky,“ uvádí Pavel Filipi, vedoucí Marketingu pro retailové bankovnictví Komerční banky.

Kontaktování Videobankéře je velmi jednoduché. Klient pouze stiskne tlačítko a automaticky bude s Videobankéřem spojen. Není třeba instalovat žádné doplňkové programy, registrovat se ani si předem rezervovat čas virtuální schůzky. Služba je dostupná v pracovních dnech od 8.00 do 20.00 a o víkendech od 10.00 do 18.30.

„Videobankéře mohou klienti Komerční banky kontaktovat také kdykoli v průběhu vyplňování on-line žádosti o produkt. Pokud narazí na problém, otázku nebo si jinak neví rady co a jak dál, Videobankéř může převzít rozpracovaný formulář a dokončit jej. Klient přitom v každém okamžiku vidí, co Videobankéř vyplňuje,“ uvádí k fungování služby Jaroslav Čech, ředitel společnosti iCORD International s.r.o., která ve spolupráci se systémovým integrátorem, společností Profinit, dodala Komerční bance technické řešení služby.