Komerční banka rozšiřuje nabídku služeb pro aplikaci Mobilní banka

Tisková zpráva

Komerční banka rozšířila a inovovala nabídku služeb pro aplikaci přímého bankovnictví Mobilní banka. Nově mohou klienti prostřednictvím mobilního telefonu zobrazovat investiční portfolio vedené v Investiční kapitálové společnosti KB nebo opakovaně zadávat platby podle historie účtu.

Komerční banka pokračuje v rozšiřování nabídky možností aplikace přímého bankovnictví Mobilní banka. Klienti tak mohou od konce dubna prostřednictvím chytrých telefonů zobrazovat investiční portfolio vedené v IKS KB, opakovaně zadávat platby podle historie účtů, jednoduchým způsobem aktualizovat zůstatky účtů a také v rámci přehledu bankomatů KB lokalizovat ty, které mají vkladovou funkci.

„Mobilní aplikace patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející služby současnosti. Je proto naším cílem patřit v této oblasti mezi lídry trhu  a nabízet služby, které uživatelé chytrých telefonů očekávají. Na základě prvních průzkumů pak mohu s potěšením konstatovat, že se nám to daří,“ uvádí Mojmír Prokop, ředitel Přímého bankovnictví Komerční banky.

KB v listopadu 2012 jako první banka na českém trhu zavedla podporu QR kódů. Od letošního února pak původní řešení úhrady faktur pro e-shopy doplnila možnost plateb mezi zákazníky ZaplaťMi, pracující na principu peer to peer.