Komerční banka připravila pro firemní klienty aplikaci mobilního bankovnictví nové generace – Mobilní banka Business, která obsahuje na českém trhu výjimečné funkcionality. Příkladem je možnost víceúrovňového schvalování plateb. Jako první mohou Mobilní banku Business vyzkoušet uživatelé mobilních telefonů a tabletů s operačním systémem iOS a to včetně přihlášení pomocí otisku prstu. Verze pro systém Android bude následovat v průběhu ledna 2016.
„Komerční banka patří v letošním roce mezi nejinovativnější banky v ČR, což mimo jiné dokreslují získaná ocenění. Letošním vrcholem je pro nás spuštění nejmodernější bankovní aplikace pro chytré telefony, která všem podnikajícím klientům umožňuje nepřetržitý přístup k firemním účtům a v jakémkoli čase, z jakéhokoli místa, tyto účty jednoduše obsluhovat,“ uvedl Mojmír Prokop, manažer Distribučních kanálů a Customer Intelligence v KB.
Kromě standardních funkcí – okamžitého přehledu o zůstatcích, zadávání a odesílání plateb v Kč včetně možnosti načtení platby přes QR kód, náhledů na všechny typy účtů (běžné, spořicí, termínované, úvěrové), historie všech účtů a v neposlední řadě kompletní správy šablon platebních příkazů – přináší tato novinka další praktické možnosti využití. Příkladem může již uvedená víceúrovňová autorizace všech plateb předpřipravených z internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, Profibanka a Přímý kanál (platby, dávky, platby s individuálním FX kurzem), kompletní přehled účtů více subjektů (společností), automatické zobrazování notifikací přímo v mobilním telefonu nebo tabletu o připravených platbách k autorizaci a mnohé další.
Samozřejmostí je sdílení informací s internetovým bankovnictvím a velmi jednoduché, srozumitelné a intuitivní ovládání. Novou aplikaci Komerční banky – Mobilní banka Business lze snadno stáhnout v české i anglické verzi přes App Store a následně, během ledna 2016, také na Google Play. V průběhu roku 2016 se dočkají i uživatelé přístrojů s operačním systémem Windows Mobile 10 a Windows 10.