Na vrcholu žebříčku návštěvnosti Národní galerie se již tradičně drží Veletržní palác s expozicí Sbírky moderního a současného umění. Na druhém místě je letos zatím Klášter sv. Anežky České se středověkým uměním, který je populární především mezi zahraničními návštěvníky.
Národní galerie v Praze otevřela zcela zdarma svoje stálé expozice pro děti a mládež do 18 let a studenty do 26 let 2. dubna 2015. Nulové vstupné, které umožňuje právě spolupráce NG s Komerční bankou, platí pro české i zahraniční návštěvníky.
Komerční banka je dlouholetým partnerem institucí, projektů a akcí celospolečenského významu. Cílí na oblast kultury, neprofesionálního sportu a vzdělávání. Právě podpora české kultury je hlavní sférou sponzorských aktivit banky. Této oblasti věnovala od roku 2006 cca 300 mil. Kč. Více než deset let je Komerční banka generálním partnerem Národního divadla v Praze, nejvýznamnější české divadelní scény. Stejnou dobu podporuje Festival francouzského filmu. Od roku 2014 je rovněž partnerem Národní galerie v Praze.