- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- KB Pojišťovna naplno vstupuje dopojišťovacího startupu Mutumutu
KB Pojišťovna naplno vstupuje do
pojišťovacího startupu Mutumutu
Z pohledu Skupiny KB jde o další ze série akvizic inovačního startupů z oblasti financí. Mutumutu v roce 2018 na trh uvedlo maximálně srozumitelné a transparentní pojištění sjednávané výhradně online, které vrací klientům část pojistného za vedení zdravého životního stylu. Mutumutu bylo v roli vázaného zástupce pojišťovny, zajišťovalo distribuci a správu životního pojištění, stejně tak i kompletní péči o klienty a veškeré marketingové aktivity. KB Pojišťovna byla v roli poskytovatele pojištění. Nyní se pojišťovna rozhodla Mutumutu převzít úplně. Postupně si převezme aktivity Mutumutu a zaintegruje je do svých struktur.
Členové Skupiny Société Générale mají už dlouhodobě zájem vstupovat do inovativních projektů, které odpovídají na požadavky nových generací. Přímé zahrnutí Mutumutu do produktového portfolia KB Pojišťovny bylo vždy jedním z možných scénářů a nyní nastal vhodný čas ho realizovat,” uvedl Zdeněk Zavadil, člen představenstva pojišťovny.
„Za zhruba čtyři roky existence Mutumutu se nám podařilo na českém trhu etablovat do té doby nevídaný pojišťovací produkt a také filozofii, že finanční služby mají být nejen digitální, ale také jednoduché, transparentní a férové. Mutumutu pojištění teď může nyní plně čerpat výhody, kterými KB Pojišťovna a také Société Générale disponuje,” říká Martin Pejša, šéf společnosti Creative Dock, která Mutumutu založila.
Zdeněk Zavadil dodává, že z pohledu stávajících klientů Mutumutu se nic nemění. KB Pojišťovna bude Mutumutu dál provozovat a nabízet pod stávající značkou i za totožných podmínek. Od spojení si slibuje především efektivitu provozních nákladů. Od Creative Docku přebírá i IT řešení a zákaznickou podporu. „Za uplynulé roky se Mutumutu podařilo vybudovat solidní základnu klientů a hlavně službu, která má na poměry pojišťovnictví extrémně pozitivní ohlasy, v čemž hodláme pod vedením KB Pojišťovny pokračovat a inspirovat se tím i v dalších produktech našeho portfolia,” dodává.
V posledních letech distribuce Mutumutu rostla dvojnásobně. V roce 2021 se startup v Česku dostal do černých čísel, většinu zisku reinvestoval do svého rozvoje.
O Mutumutu
V době založení revoluční online životní pojištění Mutumutu, které v České republice spolupracuje s KB Pojišťovnou, vzniklo s cílem představit trhu životní pojištění maximálně vstřícné a spravedlivé ke svým klientům. Pojistné podmínky jsou proto psané lidsky, stručně a srozumitelně na osmi stránkách a bez poznámek pod čarou. Navíc odměňuje ty, kteří dávají přednost zdravému životnímu stylu. Klientům pomocí vlastní mobilní aplikace vrací až 30 % z pojistného za to, že se hýbou, nekouří a chodí na pravidelné zdravotní prohlídky.
Více o Mutumutu najdete zde: www.mutumutu.cz
Michal Teubner
e-mail: michal_teubner@kb.cz
tel.: +420 606 653 219