Komerční banka mění po 22 letech mediální agenturu

Komerční banka bude mít od ledna 2024 novou mediální agenturu. Ve více kolovém tendru zvítězila agentura Dentsu, kterou bude mít KB na příští tři roky. Po 22 letech se tak loučí s agenturou PHD ze skupiny Omnicom Media Group.

23. 11. 2023 13:00

„V roce 2023 jsme v Komerční bance otevřeli zcela novou kapitolu naší historie – odstartovali jsme novou éru bankovnictví. Nejen vývoj nového core bankovního systému v uplynulých třech letech přinesl řadu změn. Představili jsme také upravené logo a nový komunikační koncept od marketingové agentury VCCP. A nyní po 22 letech měníme i služby mediální agentury. Ráda bych poděkovala vedení i celému týmu agentury PHD ze Skupiny Omnicom Media Group za dosavadní několikaletou spolupráci. Na spolupráci s agenturou Dentsu se velmi těším a věřím, že se nám společně podaří efektivně plánovat mediální kampaně, které budou odrážet nejen novou éru bankovnictví.“

Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro brand strategii a komunikaci Skupiny Komerční banky

Dentsu založil již v roce 1901 v Tokiu Hoshiro Mitsunaga. Dalším milníkem v historii byl pak rok 2012, kdy se Dentsu spojilo s britskou agenturou Aegis Media. Ta má svůj původ ve Francii, kde v roce 1966 vznikla první agentura specializovaná na mediální plánování - Carat, který se následně rozrostl až do velikosti mezinárodní sítě působící v 80 zemích světa. Společná fúze pak dala vzniknout Dentsu Group tak, jak ji známe dnes. Na globálním trhu přináší inovativní a efektivní řešení pro klienty ve více než 140 zemích. V Praze a Bratislavě mají přibližně 300 zaměstnanců a obsluhují cca 150 klientů napříč všemi odvětvími.

Tomáš Zavoral
+420 731 493 296
tomas_zavoral@kb.cz

Šárka Nevoralová
+420 734 236 325
sarka_nevoralova@kb.cz

Michal Teubner
+420 606 653 219
michal_teubner@kb.cz