Komerční banka zahájila novou éru bankovnictví spuštěním nové komunikační kampaně

Komerční banka otevírá novou kapitolu své historie – startuje novou éru českého bankovnictví. Vývoj nového bankovního core systému v uplynulých třech letech přinesl mnoho změn: novou mobilní aplikaci KB+, nové internetové bankovnictví nebo nové služby pro klienty nabízející ještě lepší klientský zážitek. V neposlední řadě sebou přinesl i nový komunikační koncept od agentury VCCP a upravené logo.

20. 4. 2023 17:00

„Nová éra Komerční banky přináší do České republiky budoucnost bankovnictví, v jejímž centru je klient a která je založena na nových technologiích, jednoduchosti a udržitelnosti. To vše jsme se snažili propsat i do naší nové kampaně, vytvořené pod taktovkou VCCP. Kampaň s heslem Odhodláni dělat dobré věci poukazuje na technologický přerod i důraz na hodnoty, které naše banka zastává,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Brand Strategii a Komunikaci Skupiny Komerční banky.

Komerční banka na začátku dubna ohlásila začátek nové éry bankovnictví odhalením nového vizuálu s červeným prostorovým obdélníkem představujícím symbolický portál. Nyní na to navazuje integrovanou kampaní s heslem Odhodláni dělat dobré věci. V kampani se představí mimo jiné osobnosti jako horolezkyně Klára Kolouchová nebo módní návrhář značky Laformela Antonín Soukup, který ve spolupráci s Komerční bankou navrhnul první udržitelnou kolekci z recyklovaného CO2. V rámci partnerství s českým ledním hokejem banka novou komunikaci promítne i do nadcházejícího mistrovství světa či jiných aktivit, souvisejících se sponzorstvím českého hokeje.

Kampaň představující novou éru banky vyvinula agentura VCCP, kterou si značka vybrala od roku 2023 ve výběrovém řízení na další tři roky. „Odhodlání a energie, které jsou hybatelem změn probíhajících v Komerčce je nakažlivé, a stát u takto významného momentu pro značku je energizující a zavazující zároveň,” komentuje novou spolupráci Business Director VCCP Ondřej Fiala a dodává: „Slogan Odhodláni dělat dobré věci silně rezonuje i u nás v agentuře a věřím, že naše první společná kampaň je toho důkazem“.

Vizuální podobě kampaně dominuje symbolický červený 3D portál, který na osmi kampaňových vizuálech rámuje situace, kdy zákazníci banky sami pociťují její novou podobu. Fotografie, které nemají daleko k fashion stylu, pro kampaň nafotil Pavel Hejný. O produkci série spotů se postarali Bistro Films v režii Bruce St. Claira.

Kampaň poběží napříč kanály od 18. dubna 2023. Veřejnost bude mít šanci ji spatřit mimo klasických formátů například na mnoha prémiových outdoor plochách. Následovat bude podzimní vlna kampaně, ve které banka naváže produktově zaměřenou komunikací. 

Nová éra bankovnictví je udržitelnější
Nová éra bankovnictví je flexibilnější
Nová éra bankovnictví je chytřejší