• Vše o KB
  • Tiskové zprávy
  • Firemní centra - Komerční banka začala nabízet malým firmám stejný rozsah služeb a poradenství jako těm velkým

Firemní centra - Komerční banka začala nabízet malým firmám stejný rozsah služeb a poradenství jako těm velkým

Komerční banka odstartovala v Jihomoravském kraji projekt tzv. Firemních center, jehož cílem je nabídnou klientům z řad malých firem služby a poradenství v rozsahu, který byl dosud vyhrazen pouze velkým firmám. Firemní centra KB se otevřela v Brně (Černá Pole), Blansku a Hodoníně. Komerční banka v segmentu malých firem (Small Business) aktuálně obsluhuje téměř 250 tisíc klientů.

6. 4. 2018 9:00

„Tento nový přístup je jednou z připravovaných změn, od kterých si slibujeme zvýšení spokojenosti a loajality klientů a také potvrzení lídra trhu a best in class pozice. Firemní centra přináší koncentraci odbornosti a specializované podpory, umožňující kvalitnější poradenství a rychlejší zajištění individuálních klientských potřeb, než na standardních pobočkách s nabídkou univerzálních služeb.“

Vladimír Jeřábek, člen představenstva Komerční banky

Firemní centra nabídnou klientům odbornější obsluhu a prostory umožňující představení technických novinek, jako třeba mobilního bankovnictví pro firemní klienty, internetovou platformu pro ošetření měnových rizik nebo zařízení pro akceptaci platebních karet. Součástí služeb je i pokryti individuálních potřeb majitelů a managementu firem nebo nabídka produktů pro zaměstnance. Bankovní poradci klientů obsluhovaných na uvedených pobočkách zajistí zároveň přístup k nabídce produktů dalších členů finanční skupiny KB, např. leasingu nebo financování nákupu automobilů, dopravní techniky či technologie, faktoringu, pojištění, poradenství v oblastech využití EU fondů, zahraničního obchodu, investic a další.

Do Firemních center budou směřováni vybraní klienti z okolních univerzálních poboček, přičemž jejich původní pobočka jim bude nadále plně k dispozici. Pro zvýšení komfortu a dostupnosti obsluhy zavádí KB možnost jednání s bankovním poradcem nebo dalšími specialisty banky formou video rozhovoru. Ten může probíhat buď z prostor vytvořených pro tyto účely na domovských pobočkách klientů, nebo spojením s klientem dle jeho volby a dostupnosti.