KB rozjíždí marketingovou kampaň: Duben - měsíc pojištění

KB společně s Komerční pojišťovnou představuje novou marketingovou kampaň Duben – měsíc pojištění!, která reaguje na aktuální atmosféru ve společnosti, kdy lidé žijí přítomností, užívají si a příliš neřeší budoucnost. Velmi zranitelné tímto trendem jsou rodiny s dětmi. Ale nejen ony.  Je stále více lidí, kteří nemyslí na problémy při výpadku příjmu v důsledku dlouhodobé nemoci nebo mají podpojištěné nemovitosti. Podle exkluzivního výzkumu agentury IPSOS může být v České republice až třetina nemovitostí podpojištěna - to znamená, že při škodě nemají majitelé nemovitostí nárok na pojistné plnění reflektující tržní ceny.

9. 4. 2018 11:15

„Chceme, aby naši klienti žili naplno, bez starostí o budoucnost si vychutnávali každý okamžik svého života a nemarnili čas řešením složitých situací, kdy lidé nemají pojistnou ochranu, právě proto jsme na duben připravili větší osvětu mezi klienty, aby si ověřili, zda mají správně nastavené majetkové a životní pojištění. Vedle toho jim nabídneme i následující zvýhodnění: atraktivní slevu až 30 % na MojePojištění majetku; na pojištění MojeJistota pak po celou dobu trvání smlouvy nárok na dvojnásobné plnění při hospitalizaci dospělých a dětí oproti standardní nabídce.“

Stéphane Corbet, předseda představenstva a generální ředitel Komerční pojišťovny

Komerční pojišťovna je součástí skupiny Komerční banky a dlouhodobě posiluje svou pozici na pojistném trhu v ČR. V oblasti životního pojištění jde o pojišťovnu číslo jedna v objemu spravovaných aktiv. V roce 2017 získala ocenění Hospodářských novin, druhé místo v kategorii Nejlepší životní pojišťovna roku.