- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- Více než třetina klientů Komerční banky ovládá svůj účet přes mobilní telefon
Více než třetina klientů Komerční banky ovládá svůj účet přes mobilní telefon
Komerční banka (KB) má již 600 tisíc klientů, kteří si stáhli a aktivovali aplikaci pro mobilní bankovnictví Mobilní banka nebo Mobilní banka Business. Znamená to, že nejmodernější aplikaci mobilního bankovnictví v ČR využívá již každý třetí klient banky. Za strmým nárůstem zájmu o mobilní bankovnictví KB, který odstartoval již v minulém roce, je unikátní a bezplatné bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a rovněž řada inovativních vychytávek, jako například Face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstů nebo propojení na chytré hodinky.
„Mobilní bankovnictví využívá v Komerční bance 36 procent všech klientů, což je na českém trhu zdaleka nejvyšší číslo. Kromě důrazu na bezpečnost a inovativnost se zaměřujeme rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracujeme přímo s našimi klienty.“
Komerční banka byla jednou z prvních první bank v ČR, která umožňuje při ovládání účtu prostřednictvím mobilního telefonu autorizovat platební transakce nejen pouhým otiskem prstu, ale také Face ID. Výrazně se tím zrychluje a zjednodušuje schvalování plateb, a to při zvýšení bezpečnosti. Jako jedna z prvních bank v ČR zavedla KB možnost platby u obchodníků přes mobilní telefon. Dále jako první začala ve své aplikaci zobrazovat i bankomaty cizích bank (aktuálně Air bank a Česká spořitelna a další připravují) a umožnila online zamykání / odemykání platebních karet. V neposlední řadě pak KB umožnila zasílání reklamací plateb kartou plně online. Na začátek příštího roku plánuje Komerční banka spuštění plateb přes telefony Apple – Apple Pay.