• Vše o KB
  • Tiskové zprávy
  • Komerční banka startuje novou komunikační kampaň, v níž pomáhá lidem realizovat jejich plány

Komerční banka startuje novou komunikační kampaň, v níž pomáhá lidem realizovat jejich plány

Plány klientů jsou hlavním tématem nové komunikační strategie, představující banku, která nabízí své produkty a služby a to přesně v těch okamžicích, kdy je klienti nejvíce potřebují. Autorem kreativního konceptu je agentura Momentum. Kampaň bude možné vidět od poloviny září v TV, printu, OOH i v digitálních kanálech.

14. 9. 2020 11:30

„Qui n’avance pas, recule, tedy Kdo nepostupuje, ustupuje, říká moudré francouzské přísloví. V životě nejsou žádné zastávky - buď postupujeme, nebo ustupujeme. To platí o lidech, stejně jako o podnikání. Pomáhat lidem i firmám proměňovat jejich plány ve skutečnost leží v jádru toho, v čem jsme nejlepší, je to součást naší DNA a je to něco, co důsledně děláme od roku 1990, a proto i v komunikační kampani ukazujeme i onu budoucnost, tedy splněný plán, který se díky KB stal skutečností.“

Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Brand strategii a komunikaci Komerční banky

Do výběru nové kreativní agentury se zapojili i zaměstnanci Komerční banky a v konečné fázi i více než 1700 klientů a neklientů, kteří se zúčastnili testu nové kampaně a pomohli vybrat vítězný koncept. Ze sedmi agentur a 11 komunikačních konceptů byl po půlročním vyhodnocování zvolen komunikační koncept agentury Momentum. „Věříme, že naše nová kampaň bude ještě úspěšnější než ta předchozí, kterou jsme používali více než 2 roky,“ doplnila Hana Kovářová.