- Vše o KB
- Tiskové zprávy
- Polovina klientů Komerční banky používá mobilní aplikaci
Polovina klientů Komerční banky používá mobilní aplikaci
Každý druhý klient Komerční banky aktivně využívá některou z mobilních aplikací pro on-line bankovnictví. Jen v minulém roce začalo nově tuto možnost využívat 175 tisíc klientů (téměř 30% meziroční nárůst). Aktuálně se počet klientů přehoupnul přes 800 tisícovou hranici.
„Jasně se potvrzuje, že jsme vstoupili do další evoluční fáze. Nyní již můžeme definitivně říci, že se podařilo překonat přirozené mentální bariéry z bankovních aplikací v mobilních telefonech, stejně jako tomu bylo u všech velkých inovací, například bankomatů nebo internetového bankovnictví. Všechny výhody mobilního bankovnictví, jako jsou rychlost, jednoduchost, přehlednost, ale i bezpečnost, jasně ukazují nejbližší bankovní budoucnost.“
Měsíčně přes mobilní telefony klientů Komerční banky „proteče“ miliarda korun. Průměrná částka placená mobilem či hodinkami je okolo 500 Kč, zatímco průměrná platba kartou je necelých 700 Kč.
V případě Apple Pay tvoří nejpočetnější skupinu klienti ve věku mezi 17. a 22. rokem. V objemech transakcí je pak silnější skupina klientů ve věku 39 až 47 let. Aktivní klient použije Apple Pay průměrně 21 krát měsíčně pro platby u obchodníků.
Pavel Zúbek
Komunikace KB
+420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz