Souhlasem nám umožníte využívat soubory cookies k poskytování služeb a analýze návštěvnosti. Více informací o používaných cookies a jejich nastavení.
Akce platí pro nové klienty, kteří si sjednají MůjÚčet Plus do 31. 8. 2021. Klient získává vedení účtu na 12 měsíců zdarma.
Novým klientem rozumíme klienta, který v době zřízení MůjÚčet Plus ještě nemá v KB žádný osobní běžný účet.
Získejte zhodnocení úspor až 3 % p. a. s naším spořicím účtem
Elektronické transakce a SEPA úhrady v ceně vedení účtu
Zdarma 2 výběry ze všech bankomatů v ČR i v Evropě
Jsme nejbezpečnější banka ve střední a východní Evropě
Původní bance nemusíte odchod oznámit, o to se postaráme my
Změnu banky můžete vyřídit na pobočce i online
Převedeme peníze, nastavíme trvalé příkazy a inkasa
Vše co nejrychleji a zdarma
Zobrazit kompletní ceník
Žádné zdlouhavé papírování, smlouvu podepíšete pomocí autorizačního SMS kódu. Stačí mít jen české občanství a vlastní účet u jiné české banky, ze kterého si k nám převedete 1 Kč.
Vyplňte žádost online. Kurýr vám zdarma doveze smlouvu k podpisu.
Zvolte si sami místo a čas schůzky. Bankovní poradce na vás bude čekat.
Vyplňte své telefonní číslo. My vám zavoláme a vyřešíme vše společně.
Garance kvality! Pokud se stane, že nebudete během prvních 6 měsíců spokojeni se svým nově otevřeným účtem, vrátíme vám poplatky za jeho vedení.
Poznámka: Internetové bankovnictví MojeBanka s možností stáhnout si zdarma Trusteer Raport pro lepší zabezpečení přístupu k bankovnictví získáte dodatečně po návštěvě některé z našich poboček. Mobilní bankovnictví můžete využívat ihned po aktivaci účtu
Protože se neuvidíme osobně, jsou podmínky sjednání účtu online přísnější než při návštěvě naší pobočky. Je to z důvodu bezpečnosti.
Jedná se o následující podmínky:
Svůj nový účet si založíte sami online, bez papírování a čekání na kurýra. Jen vyplníte vše potřebné a smlouvu podepíšete unikátním kódem z SMS zprávy, která vám přijde.
Pokud nesplňujete některou z podmínek k založení účtu online, můžete si bankovní účet sjednat jiným způsobem - osobně na pobočce, po telefonu nebo pomocí kurýrní služby.
Všechny formality vyřídíte na pobočce nebo s kurýrem.
Připravte si:
Číslo účtu i přístup do internetového bankovnictví dostanete ihned se smlouvou.
Chybně zadaná platba
Zadání expresní platby
Jak zadat SIPO?
QR platba
Doba převodu platby
Zůstatek na účtu?
Vaše telefonické požadavky řeší tým profesionálních poradců
V počtu bankomatů jsme druzí v ČR. Máme jich přes 800!
Chráníme vaše peníze před nástrahami internetu
KB Klíč
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty