Připojte si účty z jiných bank

Sledujte pohyby na účtech a posílejte platby z jednoho internetového bankovnictví

JAKÉ BANKY MŮŽETE PŘIPOJIT

 

Snadno si zkontrolujete zůstatek i transakční historii. Z účtů vybraných bank můžete i posílat platby.
Z důvodu bezpečnosti zůstane účet připojený 30–90 dní podle nastavení vaší banky.
V návodech níže se dozvíte, jak svůj účet připojíte.

  Kontrola zůstatku a historie Posílání plateb Jak banku připojit
  Airbank

návod
  Česká spořitelna

návod
  ČSOB a Poštovní spořitelna

návod
  Equa bank

návod
  Fio Bank

 

návod
  Moneta

 

návod
  J&T

návod
  Banka CREDITAS

návod
  Raiffeisen Bank, a. s.

návod
  Tatra Banka

 

návod
  Unicredit Bank CZ   návod
  Unicredit Bank SK   návod
  Raffeisen BANK (Tatra banka a.s., odštepný závod)   návod
  Sberbank   návod

 

JAK NA TO


Připojte si snadno účty z jiných bank v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo v aplikaci Mobilní banka.
Vaše data jsou u nás chráněna těmi nejvyššími bezpečnostními standardy.

Mobilní banka

Návod pro mobilní aplikace pro Android a iOS

MojeBanka

Návod pro internetové bankovnictví

MojeBanka Business

Návod pro firemní internetové bankovnictví

ZALOŽTE SI ÚČET U NÁS

Službu Multibanking můžete využívat jen s účtem u nás. Založte si MůjÚčet Plus s vedením na rok zdarma a dalšími výhodami!

ČASTO SE PTÁTE

Ano. Třetí strany (banky, které máte připojené) požadují z důvodů bezpečnosti připojení obnovovat. Doba, po které bude potřeba připojení účtu znovu obnovit, je různá – každá banka si ji stanovuje sama. Obvyklý intervalem je 90 dní. Výjimkou je v tento moment Moneta, která uděluje toto oprávnění pouze na dobu 30 dní. Třetí strany mohou tento interval oprávnění zkrátit.

Jak jsme již upozorňovali, po uplynutí tohoto intervalu, je potřeba provést obnovení připojení. Pokud si připojení účtu neobnovíte, své účty z jiných bank v internetovém bankovnictví stále uvidíte, ale již se nebudou aktualizovat.

Kartičky připojených účtů vás včas informují, že vaše připojení brzy vyprší nebo již není platné.

Ano, službu připojení účtu z jiné banky (neboli multibanking) mohou využívat jen klienti Komerční banky.

Pokud ho ještě nemáte, podívejte se na nabídku našich účtů.

Vaše data jsou v prostředí KB chráněna a komunikace mezi bankami se řídí stejnými bezpečnostními standardy, kterým podléhá naše internetové a mobilní bankovnictví.

Z důvodu bezpečnosti požadují banky připojení obnovovat. Více informací o intervalech a délce připojení naleznete v sekci „Je nutné připojení na multibanking obnovit.“

SJEDNEJTE SI MULTIBANKING

Jste naším
klientem?

Službu si můžete sjednat přímo v aplikaci MojeBanka.

Sjednat
Načítám

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Jak platit z připojených účtů

Jak skrýt připojené účty