Připojte si účty z jiných bank

Vše přehledně a bezpečně
na jednom místě

Správa vašich účtů pod jedním přihlášením

Kontrola zůstatku i transakční historie jak v počítači, tak v mobilu

Zadávání plateb z připojených účtů na jednom místě

Služba je zdarma

Co je Multibanking

a proč si jej sjednat

 

HODÍ SE VĚDET

Multibanking je součástí internetového bankovnictví a umožňuje propojení účtů z jiných bank na jedno místo, a to do internetového bankovnictví KB MojeBanka a Mobilní banka.

Multibanking, neboli připojení účtů z jiných bank,  lze snadno a jednoduše zařídit a spravovat online, bez návštěvy pobočky. Návody jak připojit jednotlivé banky naleznete v sekci Jak si připojit účty  na této stránce

 

Nemusíte kvůli tomu do banky, vše nastavíte pohodlně doma a za pár minut.
V případě, že zatím nejste našimi klienty, se stavte na jakékoli pobočce KB.

Připravte si své přihlašovací údaje do internetového bankovnictví MojeBanka a také do internetových bankovnictví ostatních bank, ze kterých si chcete účty propojit.

U některých bank je nutné nejprve obecně povolit v jejich internetovém bankovnictví přístup k vašemu účtu pro třetí strany, poté můžete pokračovat v MojeBanka.

Přihlaste se do internetového bankovnictví KB MojeBanka.

  1. Klikněte v horním menu na Účty a pokračujte výběrem Přidat účet u jiné banky.
  2. Zvolte banku ze které chcete účty propojit.
  3. Zde projdete jednoduchým procesem, který vás přesměruje do internetového bankovnictví bank, ze kterých si chcete účet připojit.
    Po připojení účtů v MojeBanka uvidíte přidané účty také v Mobilní bance.

 

Návody, jak si připojit účty z jiných bank do internetového bankovnictví KB: 

  • Na produktové kartičce účtu jiné banky v aplikaci Moje Banka stisknete tlačítko "Platba" (nebo vyberete účet jiné banky přímo ve formuláři Příkaz k úhradě v CZK) a otevře se Vám upravený formulář Příkaz k úhradě v CZK pro zadání platby z účtu cizí banky, obsahující všechna důležitá pole (Komu, KS, VS, SS, Částka, Zpráva pro příjemce, Splatnost).



    Po zadání příkazu budete přesměrováni do aplikace druhé banky, kde transakci autorizujete a poté budete přesměrování zpět do internetového bankovnictví KB.
  • Na přehledu plateb si můžete zadané transakce ihned zkontrolovat v nově přidané záložce "Zadané", až budou druhou bankou zpracovány, uvidíte je mezi ostatními transakcemi v záložce "Historie".

Vaše data jsou v prostředí KB chráněna a komunikace mezi bankami se řídí stejnými bezpečnostními standardy jako uvnitř Vašeho bankovnictví.

Z důvodu bezpečnosti požadují banky připojení obnovovat. Více informací o intervalech a délce připojení naleznete v sekci Je nutné připojení na multibanking obnovit.

Ano občas je nutné připojení obnovit. Třetí strany (banky, které již máte připojeny) požadují z důvodů bezpečnosti připojení obnovovat. Po jakém čase bude potřeba toto propojení účtu znovu obnovit je různá, každá banka – třetí strana, si jej stanovuje sama a tyto doby jsou různé. Obvyklý intervalem je 90 dníVýjimkou je v tento moment banka Moneta, která uděluje toto oprávnění pouze na dobu 30 dní.

Třetí strany mohou tento interval oprávnění zkrátit.

Jak jsme již upozorňovali, po uplynutí tohoto intervalu, je potřeba provést obnovení připojení. Pokud si připojení účtu neobnovíte, své účty z jiných bank v internetovém bankovnictví stále uvidíte, ale již se nebudou aktualizovat.

O tom, že oprávnění brzo vyprší nebo již není platné, vás informují kartičky připojených účtů.

Takto je například zobrazen stav kdy je oprávnění třetí stranou (bankou, kterou již máte připojenou) označené za neplatné. Pro obnovení je nutné kliknout na tlačítko prodloužit, a oprávnění znovu u třetí strany nastavit.

Pokud jste si připojili účet/účty do internetového bankovnictví KB z jiné banky, zde najdete návod, jak si je skrýt.

Krok 1
Přihlaste se do internetového bankovnictví MojeBanka.

Krok 2
Klikněte v pravém horním rohu na Nastavení a následně Přehled účtů u jiných bank.

Krok 3

Ve sloupci ,,Zobrazovat" vidíte stav všech platebních účtů v jakékoliv měně, které u nás máte připojené a jsou viditelné v internetovém bankovnictví MojeBanka a Mobilní banka. 

Označením nebo odznačením vyberete ve sloupci ,,Zobrazovat“ zda má být tento účet viditelný v internetové bankovnictví KB. Označte účet, který již nemá být viditelný na přehledu účtů. Poté je potřeba kliknout na tlačítko uložit.

Krok 4
Po návratu na přehled účtů bude váš účet z jiné banky skrytý. Taktéž se přestane provádět synchronizace zůstatků a transakcí vybraného účtu.

Krok 5
Máte hotovo. Přejeme vám hezký den.

SJEDNEJTE SI MULTIBANKING

Jste naším
klientem?

Službu si můžete sjednat přímo v aplikaci MojeBanka.

Sjednat
Načítám