Platit můžete prostřednictvím bank: Airbank, Raiffeisenbank, ČSOB a Poštovní spořitelna, UniCredit Bank a slovenské Raiffeisen BANK a Tatra bank. Další banky budou brzy následovat.

MojeBanka

1. krok

Přihlaste se standardním způsobem do internetového bankovnictví MojeBanka

 

2. krok

Na kartičce účtu na hlavním přehledu klikněte na tlačítko "Platba".

3. krok

Otevře se vám formulář pro zadání platby z účtu cizí banky, obsahující všechna důležitá pole.

4. krok

Po zadání příkazu vás přesměrujeme do aplikace druhé banky, kde transakci autorizujete. Poté budete přesměrováni zpět do internetového bankovnictví KB.

 

5. krok

V přehledu plateb si můžete zadané transakce ihned zkontrolovat v záložce „Zadané“. Až je druhá banka zpracuje, uvidíte je mezi ostatními transakcemi v záložce „Historie“.

Služba placení využívá standard České bankovní asociace a jde o stejné zabezpečení jako uvnitř celého internetového bankovnictví. Z důvodu bezpečnosti je potřeba občas připojení banky do bankovnictví KB obnovit. Tuto dobu si každá připojovaná banka řídí sama.

MojeBanka Business

1. krok

Přihlaste se standardním způsobem do internetového bankovnictví MojeBanka Business

 

2. krok

V menu vyberte položku „Hlavní menu“, dále „Platební příkazy“ a poté  „Příkaz k úhradě v CZK“.

3. krok

Otevře se vám standardní formulář pro zadání platby. Stačí pak už jen v pravém horním rohu vybrat účet z jiné banky, ze kterého chcete zaplatit.

4. krok

Po zadání příkazu vás přesměrujeme do aplikace druhé banky, kde transakci autorizujete. Poté budete přesměrováni zpět do internetového bankovnictví KB.

5. krok

V přehledu plateb si můžete zadané transakce ihned zkontrolovat v záložce „Zadané“. Až je druhá banka zpracuje, uvidíte je mezi ostatními transakcemi v záložce „Historie“.

Služba placení využívá standard České bankovní asociace a jde o stejné zabezpečení jako uvnitř celého internetového bankovnictví. Z důvodu bezpečnosti je potřeba občas připojení banky do bankovnictví KB obnovit. Tuto dobu si každá připojovaná banka řídí sama.

Mobilní banka

1. krok

Přihlaste se standardním způsobem do mobilního bankovnictví MobilníBanka.

2. krok

Na hlavním přehledu, v sekci „Účty u jiných bank“, vyberte účet, ze kterého chcete platbu provést. 

3. krok

V detailu účtu vyberte možnost „Platba“. Otevře se vám standardní platební příkaz.

4. krok

Po zadání příkazu vás přesměrujeme do aplikace druhé banky, kde transakci autorizujete. Poté budete přesměrováni zpět do internetového bankovnictví KB.

 

5. krok

V přehledu plateb si můžete zadané transakce ihned zkontrolovat v záložce „Zadané“. Až je druhá banka zpracuje, uvidíte je mezi ostatními transakcemi v záložce „Historie“.

Služba placení využívá standard České bankovní asociace a jde o stejné zabezpečení jako uvnitř celého internetového bankovnictví. Z důvodu bezpečnosti je potřeba občas připojení banky do bankovnictví KB obnovit. Tuto dobu si každá připojovaná banka řídí sama.

SJEDNEJTE SI MULTIBANKING

Stávající klienti

Účet si snadno a rychle připojíte
v internetovém nebo mobilním bankovnictví.

Připojit účet
Noví klienti

Pro využívání Multibankingu u nás potřebujete mít účet. Dejte nám své číslo a pomůžeme vám účet založit.

Načítám

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Vše o připojení účtu z jiné banky

Jak skrýt připojené účty