Abychom vám co nejvíce zpříjemnili obsah a prohlížení stránek, používáme soubory cookies. Pomáháte nám tím stránky vylepšovat. Více informací o cookies.
Po přihlášení do internetového bankovnictví KB MojeBanka si v rámci služby Multibanking, kterou najdete v menu pod položkou „účty“, kde v prvním sloupci zvolíte „Přidat účet u jiné banky“.
Vyberete volbu J&T Banka a potvrdíte volbu tlačítkem „Pokračovat“.
Po výběru budete přesměrováni přímo do internetového bankovnictví J&T.
Po přesměrování se vám zobrazí přihlašovací okno do internetového bankovnictví J&T, kde zadáte vaše přihlašovací číslo a heslo, stejně jak jste zvyklí se do internetového bankovnictví J&T přihlašovat.
Po vyplnění vstupních údajů bude na váš telefon zaslána SMS kódem, který je potřeba zadat a potvrdit.
Po úspěšném přihlášení se vám zobrazí okno s informacemi k povolení přístupu třetí strany, tj. udělujete přístup pro Komerční Banku, aby bylo možné zobrazit vaše účty z J&T v internetovém bankovnictví MojeBanka.
Toto informační okno vám dává prostor na přečtení všech informací a po 10 vteřinách se přepne na udělení souhlasu – krok 6.
Po 10 vteřinách budete vyzvání k udělení souhlasu k tomu, aby mohla J&T realizovat propojení vašich účtu do bankovnictví Komerční banky. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „Souhlasím“.
Po potvrzení budete přesměrováni zpět do internetového bankovnictví MojeBanka a na obrazovce se vám zobrazí informace o úspěšném udělení přístupu.
Vaše účty z J&T jsou úspěšně propojeny do vašeho internetového bankovnictví MojeBanka. Poznáte to tak, že je přehledně vidíte na úvodní obrazovce po přihlášení do internetového bankovnictví KB.
Certifikační průvodce
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty