- Účty
- Multibanking
- Jak si propojit účty z J&T
Jak si propojit účty z J&T
Jak si propojit účty z internetového bankovnictví J&T do internetového bankovnictví KB - MojeBanka a Mobilní banka
Po přihlášení do internetového bankovnictví KB MojeBanka si v rámci služby Multibanking, kterou najdete v menu pod položkou „účty“, kde v prvním sloupci zvolíte „Přidat účet u jiné banky“.
Vyberete volbu J&T Banka a potvrdíte volbu tlačítkem „Pokračovat“.
Po výběru budete přesměrováni přímo do internetového bankovnictví J&T.
Po přesměrování se vám zobrazí přihlašovací okno do internetového bankovnictví J&T, kde zadáte vaše přihlašovací číslo a heslo, stejně jak jste zvyklí se do internetového bankovnictví J&T přihlašovat.
Po vyplnění vstupních údajů bude na váš telefon zaslána SMS kódem, který je potřeba zadat a potvrdit.
Po úspěšném přihlášení se vám zobrazí okno s informacemi k povolení přístupu třetí strany, tj. udělujete přístup pro Komerční Banku, aby bylo možné zobrazit vaše účty z J&T v internetovém bankovnictví MojeBanka.
Toto informační okno vám dává prostor na přečtení všech informací a po 10 vteřinách se přepne na udělení souhlasu – krok 6.
Po 10 vteřinách budete vyzvání k udělení souhlasu k tomu, aby mohla J&T realizovat propojení vašich účtu do bankovnictví Komerční banky. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „Souhlasím“.
Po potvrzení budete přesměrováni zpět do internetového bankovnictví MojeBanka a na obrazovce se vám zobrazí informace o úspěšném udělení přístupu.
Vaše účty z J&T jsou úspěšně propojeny do vašeho internetového bankovnictví MojeBanka. Poznáte to tak, že je přehledně vidíte na úvodní obrazovce po přihlášení do internetového bankovnictví KB.