Jak si propojit účty z mBank

Jak si propojit účty z internetového bankovnictví mBank do internetového bankovnictví KB - MojeBanka a Mobilní banka

Kde začít

V internetovém bankovnictví Mojebanka po přihlášení naleznete v menu "Účty" volbu "Přidat účet u jiné banky".

Návod

Další možností je tlačítko "Přidat banku" na hlavní stránce Mojebanka. Opět je nutné se přihlásit.

návod

Přidat účet je taktéž možné přes aplikaci Mobilní banka.

Krok 1

Na stránce „Připojení účtů z jiných bank“ vyberte „mBank S.A., organizační složka“ a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

návod

Krok 2

Budete přesměrováni do mBank S.A., organizační složka, což může chvíli trvat. Během toho se vám budou zobrazovat informace o tom, kdy budete přesměrováni.

návod

V případě, že jste své účty v mBank do internetového bankovnictví v Komerční bance už propojovali, zobrazí se vám upozornění, že aktuálně si můžete každou banku připojit pouze jednou a pokud ji připojujete znovu, budou stávající účty nahrazeny novými.

návod

Můžete kliknout na „Pokračovat“.

Krok 3

Jakmile se vám otevře přihlašovací stránka do internetového bankovnictví mBank S.A., organizační složka, můžete se přihlásit svými přihlašovacími údaji do mBank S.A., organizační složka, tak, jak jste zvyklí.

návod

V případě, že se vám po přihlášení zobrazí upozornění mBank, že operace nemohla být provedena a je třeba aktivovat přístup do mBank přes kanál mBank API, kontaktujte prosím klientskou podporu mBank, která vám pomůže problém vyřešit.

Krok 4

Po přihlášení se vám automaticky otevře průvodce, který vás provede propojením vašich účtů do KB.

Nejdříve označíte účty, které chcete do svého internetového bankovnictví v Komerční bance propojit.

návod

Výběr účtů potvrďte.

návod

Autorizujte podle pokynů od mBank vložením kódu, případně potvrzením v mobilní aplikaci.

návod

Krok 5

Po úspěšné autorizaci začne proces přesměrování zpět.

Během přesměrování zpět do KB vám bude potvrzeno, že přístup pro propojení účtů do KB byl udělen, a obrazovka vás bude informovat, jak dlouho bude ještě přesměrování trvat.

návod

Krok 6

Úspěšné přesměrování poznáte tak, že na hlavní stránce internetového bankovnictví MojeBanka od KB vidíte všechny své účty, včetně těch z jiných bank.

návod

Upozornění: Výměna dat mezi bankami může chvilku trvat a je možné, že se vám aktuální data zobrazí až za pár minut.

Přímo z připojeného účtu v Komerční bance můžete také platit. Rádi bychom vás ale upozornili, že mBank u každého takového platebního příkazu požaduje vyplnění pole Zpráva pro příjemce. V opačném případě nelze platební příkaz odeslat.