- Účty
- Multibanking
- Jak si propojit účty z UniCredit Bank SK
Jak si propojit účty z UniCredit Bank SK
Jak si propojit účty z internetového bankovnictví UniCredit Bank SK do internetového bankovnictví KB - MojeBanka a Mobilní banka
V internetovém bankovnictví Mojebanka po přihlášení naleznete v menu účty volbu přidat účet u jiné banky.
Další možností je tlačítko přidat banku na hlavní stránce Mojebanka. Opět je nutné se přihlásit.
Přidat účet je taktéž možné přes aplikaci Mobilní banka.
Na stránce „Připojení účtů z jiných bank“ vyberte „UniCredit Bank SK“ a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
Budete přesměrováni do UniCredit Bank SK, což může chvíli trvat. Během toho se vám budou zobrazovat informace o tom, kdy budete přesměrováni.
Jakmile se vám otevře přihlašovací stránka do internetového bankovnictví UniCredit Bank SK, můžete se přihlásit svými přihlašovacími údaji do UniCredit Bank SK tak, jak jste zvyklí.
Doporučená metoda ověření je přes Online Bankovnictví UniCredit Bank SK.
Po přihlášení se vám automaticky otevře průvodce, který vás provede propojením vašich účtů do KB.
Nejprve je nutné se přihlásit do UniCredit Bank SK a tak provést silné ověření klienta.
Poté je nutné povolit vybrané účty a kliknout na tlačítko uložit. V případě kdy chcete připojit všechny účty, stačí vybrat možnost vybrat vše.
Příklad zobrazení úspěšného připojení na straně UniCredit Bank SK.
Upozornění: V Online Bankovnictví UniCredit Bank SK nedochází po úspěšném připojení účtů uživatele k přesměrování zpět do KB. Je nutné opět kliknout na otevřené okno Mojebanka.
Během přesměrování zpět do KB vám bude potvrzeno, že přístup pro propojení účtů do KB byl udělen, a obrazovka vás bude informovat, jak dlouho bude ještě přesměrování trvat.
Úspěšné přesměrování poznáte tak, že na hlavní stránce internetového bankovnictví MojeBanka od KB vidíte všechny své účty, včetně těch z jiných bank.
Upozornění: Výměna dat mezi bankami může chvilku trvat a je možné, že se vám aktuální data zobrazí až za pár minut.